پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۶
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است با توجه به سوابق عملکرد آمریکا و کره شمالی در توافقات قبلی و عدم اجرای تعهدات ازسوی واشنگتن و برخورد انفجاری پیونگ یانگ با قضیه، نمی‌توان به آینده مذاکرات فعلی نیز خوشبین بود.

شعارسال: محسن کوهکن، با اشاره به مذاکرات اخیر آمریکا و کره شمالی و نتایج حاصل از آن، گفت: قطعا توافقی که ترامپ به محض خروج از محل مذاکره اعلام می کنند ممکن است تا 6 ماه دیگر این توافقنامه را لغو کند، پایدار نخواهد بود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به سوابق مذاکرات میان آمریکا و کره شمالی اشاره و بیان کرد: مذاکرات دیگری نیز در زمان پدربزرگ رهبر فعلی کره شمالی انجام شده بود که آمریکایی ها در آن نیز زیر تعهدات خود زدند و به هیچ کدام از آنها عمل نکردند.

وی افزود: از طرف دیگر از ظاهر و چهره آقایان بعد از مذاکره کاملا مشخص بود که نشان های از رضایتمندی در چهره طرف کره ای وجود ندارد.

کوهکن ادامه داد: زمانی که آمریکایی ها به تعهدات خود با کره شمالی در گذشته عمل نکردند، کره شمالی نیز اقدام به برخورد متقابل کرده و به صورت انفجاری با قضیه برخورد کرد که فراتر از اقدامات یک کشور علیه دیگری است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد خطی در دنیا شکل گرفته تا از مذاکره به نوعی استفاده شود که آثار روانی آن در منطقه شرق آسیا به همانگونه ای باشد که آمریکایی ها انتظار دارند از این رو توافق شکل گرفته میان دو کشور توافق روی آب بوده و محکم نیست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار:26خرداد1397 ، کدخبر: 829822: www.pana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
چرا ار کره از استقلالش دست بکشد این توافق پایدار می ماند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین