پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۴۹۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۶
رئیس بانک مرکزی گفت: اینکه مطرح می شود برخی‌ها با دلار 4 هزار و 200 تومانی درصدد افزایش واردات هستند تا بتوانند کالاهای وارداتی را با قیمتی گران‌تر بفروشند موضوعی است که بانک مرکزی در جریان آن است و اقدامات لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

شعارسال: ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی گفت: تصمیم دولت در خصوص بازار ارز که در فروردین ماه اجرایی شد اقدام سنجیده ای تلقی می شود چرا که حداقل اعمال سیاست ارزی دولت باعث شد که با خروج آمریکا از برجام، بازار ارز با شوک جدید روبه رو نشود و به نوعی مصونیت در نسبی ایجاد کرد.

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: در حال حاضر واحدهای تولیدی این اطمینان را دارند که مواد اولیه خود را می توانند با دلار 4 هزار و 200 تومانی تامین کنند البته تصمیمات ارزی دولت در آینده کامل تر و پخته تر می‌شود.

سیف تصریح کرد: اینکه مطرح می شود برخی ها با دلار 4 هزار و 200 تومانی درصدد افزایش واردات هستند تا بتوانند کالاهای وارداتی را با قیمتی گران تر بفروشند موضوعی است که بانک مرکزی در جریان آن است و اقدامات لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

رئیس کل بانک مرکزی یاد آور شد: تلاش می شود در آینده نقص ها در خصوص مسائل ارزی کشور برطرف شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:26خرداد1397 ، کدخبر: 396951: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
اکثر تولیدی های کوچک کاری با ارز و واردات ندارند انا این واردات 4200 تومانی کمر تولیدی های کوچک را دارد می شکند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین