پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶
به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان و با حکم دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد هادی مرعشی به سمت معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان منصوب شد.

شعار سال: به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان و با حکم دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد هادی مرعشی به سمت معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای "مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت استانداری سیستان و بلوچستان ، تاریخ انتشار 22خرداد 97، کدمطلب: 7618 ، www.sbportal.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
امیدواریم ایشان در این پست جدیدشان بتوانند در خدمت به مردم از هیچ کوتاهی ای دریغ نکنند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین