پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۹۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۴
مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح تاکید کرد: هرگاه آمریکایی‌ها فشاری آورده‌اند، این فشارها جهت معکوس به خود گرفته و آنها نتیجه‌ای از تلاش‌هایشان نگرفته‌اند. اظهارات و ادعاهای {ترامپ} طبل توخالی است.

شعارسال: سردار حسین دهقان، در پاسخ به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اثرگذاری سیاست‌های واشنگتن بر رفتارهای منطقه‌ای ایران گفت: اینکه ترامپ مدعی می‌شود و می‌گوید فشارها و عملکرد ایالات متحده منجر به تغییر رفتار منطقه‌ای ایران شده، ادعایی نادرست و مبتنی بر عدم شناخت درست از نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه تهران رابطه‌ای با واشنگتن ندارد که بخواهد سیاست‌هایش را براساس خواست آمریکا تنظیم کند، اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی هم دیده‌ایم هرگاه آمریکایی‌ها فشاری آورده‌اند، این فشارها جهت معکوس به خود گرفته و آنها نتیجه‌ای از تلاش‌هایشان نگرفته‌اند. ملت ایران هم مستحکم‌تر شده و آگاهی، علاقه‌مندی و پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب نیز بیشتر شده است. این اظهارات و ادعاها نیز طبل توخالی است.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص فشارهای غرب برای انجام مذاکره موشکی با ایران هم تصریح کرد: توان موشکی در دوران مذاکرات برجام هم در دستورکار قرار نداشت و هیچ گاه هم در دستورکار قرار نخواهد داشت که براساس آن، ایران بخواهد با طرف مقابل مذاکره‌ای کند.

دهقان با بیان اینکه توان موشکی ایران بخشی از اقتدار ملت ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن هیچ عامل قدرتی را از ملت ایران نمی‌پذیرد و علاقه‌مند است از هر طریق این عامل قدرت را از بین ببرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:26خرداد1397 ، کدخبر: 631416: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
پس چرا دولت این صحبت های مسیولان کشور های خارجی در باره مذاکرات موشکی با ایران را تکذیب نمیکند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین