پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۰۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: در حال حاضر ۷۰۰ پروژه نیمه تمام در استان قزوین وجود دارد که تکمیل آنها بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
شعار سال: معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: در حال حاضر ۷۰۰ پروژه نیمه تمام در استان قزوین وجود دارد که تکمیل آنها بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

علی فرخزاد اظهارداشت: رویکرد مسئولان استان قزوین این است که به دلیل محدودیت های اعتباری در استان هیچ پروژه عمرانی جدیدی آغاز نشود و تلاش خود را بر تکمیل طرح های نیمه تمام بگذاریم.

* تکمیل طرح های نیمه تمام در قزوین ۱۰ سال طول می کشد

فرخزاد تصریح کرد: در استان قزوین حدود ۷۰۰ پروژه نیمه تمام داریم که برای تکمیل آنها بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در خوشبینانه ترین حالت تکمیل بسیاری از آنها سالها به طول خواهد انجامید.

وی بیان کرد: بر اساس واقعیت های اقتصادی کشور بهترین راه این است که طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شود تا بسرعت تکمیل شود و در این راستا رویکردی که دولت دارد و در لایحه بودجه ۹۷ پیش بینی و در شورای برنامه ریزی استان هم تاکید شده این است که پروژه جدیدی شروع نمی کنیم و از بخش خصوصی هم کمک می گیریم.

معاون عمرانی استانداری قزوین اظهارداشت: برای این طرحهای نیمه تمام بودجه دولتی پیش بینی شده اما اگر روند کار مانند وضعیت کنونی باشد و با همین روال جلو برویم تکمیل این طرح های نیمه تمام حداقل ۱۰ سال طول می کشد.

* واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی

فرخزاد یادآورشد: در استان قزوین نگاه ما استفاده از ظرفیت بخش خصوصی توانمند است و در این زمینه درسال گذشته توانستیم در واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی رتبه دوم کشور را کسب کنیم.

وی اظهارداشت: امسال هم تصمیم داریم در صورت استقبال بخش خصوصی بسیاری از طرح های نیمه تمام خود در بخش آب و فاضلاب، حوزه فرهنگی و عمرانی را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

* تالار فرهنگی شهر قزوین توسط بخش خصوصی تکمیل می شود

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: اخیرا یکی از پروژه های مهم نیمه تمام استان به نام تالار شهر  را که حدود  ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد به شهرداری قزوین واگذار خواهیم کرد تا تکمیل شود.

وی اضافه کرد: این پروژه از طریق ماده ۲۷ واگذار شده و شهرداری اعلام آمادگی کرده تا آن را تکمیل کند و هنرمندان بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

فرخزاد در خصوص استفاده از سرمایه گذاران خارجی در تکمیل طرح های نیمه تمام هم گفت:اخیرا جلسه ای با یک شرکت خارجی داشتیم و اعلام آمادگی شده تا بیش از ۱۰۰۰  میلیارد تومان برای تکمیل سدهای نهب و بالاخانلو وشبکه پایین دست سد و سایر طرح های آبی سرمایه گذاری کند که در حال پیگیری هستیم.

* تکمیل برج تجارت قزوین تا سال ۹۸
 
وی در خصوص نیمه تمام ماندن برج تجارت در قزوین هم گفت: این پروژه سه شریک دارد که اختلاف حقوقی داشته اند و با پیگیری انجام شده مسائل برطرف شده و با هماهنگی صورت گرفته مقرر شده تا پروژه فعال شود.

فرخزاد تصریح کرد: با اختیاراتی که به پیمانکار داده ایم کار شروع شده و قرار است پیش فروش تعدادی از واحدها انجام شود تا بخشی از نقدینگی مورد نیاز تامین شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین در خصوص زمان تکمیل این پروژه نیز گفت: مجریان این طرح در نظر دارند برج راتا سال ۹۹ تکمیل کنند اما تاکید ما این است که تا پایان سال ۹۸  به بهره برداری برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1397، کدخبر: 4322290 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
این پروژه های نیمه تمام همش بخاطر وعده های روی هوای مسئولین بی کفایته
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
این ها همه ناشی از انه که در کشور ما بودجه عمرانی رو دولت کاهش داده و صرف هزینه های جاری کرده
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین