پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۳۵۰۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
شهردار منطقه یک تهران گفت: شمال تهران با هدف مدیریت بهتر ترافیکی، تامین نظم عبور و مرور و اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی به ۲ منطقه راهور تقسیم شد.
شعار سال: شهردار منطقه یک تهران گفت: شمال تهران با هدف مدیریت بهتر ترافیکی، تامین نظم عبور و مرور و اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی به ۲ منطقه راهور تقسیم شد.

حبیب اله تاجیک اسماعیلی با بیان این که شمال تهران به ۲ منطقه راهور تقسیم شد، اظهار داشت:  پلیس راهنمایی و رانندگی یکی از نهادهای مهم و بنیادین اجتماعی، فرهنگی، آموزشی است که دارای وظایف و ماموریت‌های خطیری در فرآیند تامین نظم و امنیت پایدار و همه جانبه و مراقبت از آن است بر همین اساس هریک از مناطق شهری تهران دارای یک منطقه راهور است تا بتواند با تفکیک جغرافیایی ، نقش اصلی خود را که احقاق حقوق شهروندی آحاد مردم جامعه در زمینه حمل و نقل و ترافیک است را مقتدرانه انجام دهد.

وی گفت: با توجه به وسعت منطقه یک و مشکلات ترافیکی آن و بنا به درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر ایجاد دو منطقه راهور در این منطقه ، شهرداری منطقه یک با اختصاص ساختمانی در غرب منطقه درمجاورت بزرگراه یادگار امام (ره) به پلیس راهور، این درخواست را به اجرا رساند.

شهردار منطقه یک تهران اضافه کرد: با اجرای این طرح از خیابان شریعتی به سمت غرب منطقه به نام منطقه یک پلیس راهور و از خیابان شریعتی به سمت شرق نیز به نام منطقه ۲۷ پلیس راهور تقسیم شد.

تاجیک اسماعیلی گفت: با اجرای این اقدام نظارت و نظم بخشی ترافیکی با افزایش نیروهای راهور در سطح منطقه یک افزایش می یابد.

وی یکی از اقدامات تاثیر گذار در بحث سامان دهی ترافیکی در شرق منطقه را احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی دانست و گفت: این پروژه از جمله پروژه های اولویت داری است که اجرای آن به  توزیع متناسب بار ترافیک در معابر بزرگراهی پهنه شمال شرق تهران کمک شایانی می کند و در حال حاضر مراحل اجرایی آن از سوی شهرداری تهران  به اتمام رسیده و به زودی به بهره برداری می رسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1397، کدخبر: 4321952 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
فکر نکنم دیگه راه ساختن و پلیس و طرح زوج و فرد و ... دوای درد ترافیک تهران باشه
س.د76
ناشناس
Greece
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
این فقط یه شعاره که هیچ وقت به نتیجه نخواهد رسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین