پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: فعالیت‌های کمیته امداد استان سمنان با محوریت مشارکت‌های مردمی توسعه می‌یابد.
شعار سال: مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: فعالیت‌های کمیته امداد استان سمنان با محوریت مشارکت‌های مردمی توسعه می‌یابد.
سید جواد رضوی در حاشیه افتتاح مجتمع خیریه امیرالمؤمنین (ع) دامغان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت مردم در کمیته امداد و حمایت از کودکان و ایتام بی‌سرپرست و بد سرپرست و نیازمندان و ناتوانان ازجمله رویکردهای اصلی کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه طرح‌های حمایتی این نهاد با محوریت مشارکت‌های مردمی در سال 97 توسعه می‌یابد اذعان کرد: راه‌اندازی خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری برای جلب مشارکت عموم مردم در سال جدید در دستور کار است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه مجتمع خیریه امیرالمؤمنین (ع) در زمینی به مساحت یک هزار و 700 مترمربع بناشده است اذعان کرد: برای این پروژه بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این مجتمع بیش از 4700 مترمربع است خاطرنشان کرد: این ساختمان در دوطبقه مجزا ساخته‌شده است و از امروز فعالیت خود را به‌طور رسمی و قانونی آغاز می‌کند.

رضوی از مشارکت خیران برای ساخت این مجتمع خبر داد و گفت: مجتمع خیریه امیرالمؤمنین (ع) علاوه بر بخش اداری دارای بخش‌هایی مانند درمانگاه، آزمایشگاه و سالن همایش و آمفی‌تئاتر است.

وی ابراز داشت: درامدهای ناشی از فعالیت این مجموعه برای کمک به نیازمندان دامغانی هزینه می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1397، کدخبر: 1751133 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین