پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: سرعت پرداخت تسهیلات در استان کند بوده که این مهم از فعالیت برخی بانک‌ها و دستگاه‌های مربوط نشات می‌گیرد و نیازمند اصلاح است.
شعار سال: معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: سرعت پرداخت تسهیلات در استان کند بوده که این مهم از فعالیت برخی بانک‌ها و دستگاه‌های مربوط نشات می‌گیرد و نیازمند اصلاح است.
منوچهر حبیبی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از واحد‌های تولیدی راکد از ضروریات بوده و در این مسیر دستگاه‌های اجرایی مربوط باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: سرعت پرداخت تسهیلات در استان کند بوده که این مهم از فعالیت برخی بانک‌ها و دستگاه‌های مربوط نشات می‌گیرد و نیازمند اصلاح است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: از بانک‌ها درخواست داریم در پرداخت تسهیلات قوانین را تسهیل کرده و موانع را برطرف کنند تا شاهد رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

حبیبی ادامه داد: با توجه به ضرورت تکمیل سیستم آبیاری نوین و مدیریت مصرف آب سیستم بانکی استان باید برای تامین 30 میلیارد تومان تسهیلات خرید کنتورهای هوشمند آماده شود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تعامل واحد‌های تولیدی عنوان کرد: تولیدکنندگان باید همکاری لازم با دستگاه‌های اجرایی مربوط و بانک‌ها داشته و به تعهدات خود عمل کنند و این مهم باید در اولویت قرار گیرد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: بانک‌ها باید منابع خود را در مسیر تولید و اشتغال صرف کنند چراکه با توسعه تولید، اقتصاد نیز رونق می‌یابد.

حبیبی بیان کرد: نظارت بر نحوه هزینه کرد تسهیلات باید به دقت صورت گیرد تا در اشتغال و تولید مصرف شود که در همین راستا مسئولان مربوط باید گزارش تحلیلی از نحوه پرداخت و هزینه کرد تسهیلات رونق تولید و بهین یاب ارائه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1397، کدخبر: 1751339 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین