پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۰۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی دشتستان گفت: در راستای تامین مورد نیاز مشترکان روستایی دشتستان ظرفیت تولید آب در این مناطق روزانه بیش از سه‌هزار متر مکعب افزایش یافت.
شعار سال: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی دشتستان گفت: در راستای تامین مورد نیاز مشترکان روستایی دشتستان ظرفیت تولید آب در این مناطق روزانه بیش از سه‌هزار متر مکعب افزایش یافت.
داریوش کرم‌پور صبح امروز در نشست بررسی مشکلات تامین آب روستاهای شهرستان دشتستان با تاکید بر بحران کم‌آبی در دشتستان اظهار داشت: برای عبور از این بحران مشارکت همگانی مشترکان آب امری مهم و ضروری است که در این راستا فرهنگ مدیریت مصرف باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی از افزوده شدن چهار حلقه چاه به منبع تامین آب روستاهای دشتستان خبرداد و تصریح کرد: چهار حلقه چاه جدید به منبع تامین آب روستاهای دشتستان افزوده شده و 2 چاه دیگر نیز با احداث خط انتقال تا پایان تیرماه وارد مدار تولید می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دشتستان با بیان اینکه ظرفیت تولید آب در این مناطق در مجموع روزانه بیش از سه‌هزار متر مکعب افزایش یافت گفت: در این ارتباط در حوزه روستاهای جنوبی برازجان یک چاه امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دشتستان با هدف افزایش پایداری آب مشترکان با ظرفیت تولید روزانه یک‌هزار و 600 مترمکعب در روز کارشناسی، ژئوفیزیک، حفر و تجهیز وآزمایش پمپاژ شده که با پایان عملیات احداث خط انتقال تا پایان تیرماه وارد مدار تولید می‌شود.

کرم‌پور بیان کرد: تا زمان بهره‌برداری از چاه یاد شده 2 چاه محلی در نینیزک و بنداروز هر کدام با ظرفیت تولید یک‌هزار متر مکعب آب در روز وارد مدار تولید شدند.

وی به آبرسانی در روستاهای حوزه شمالی برازجان پرداخت و خاطر نشان کرد: در این حوزه یک حلقه چاه با توان تولید 600 مترمکعب آب در روز وارد مدار شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دشتستان با بیان اینکه در حوزه شمالی یک حلقه چاه کف شکنی شده گفت: یک حلقه چاه در این حوزه با ظرفیت تولید یک‌هزار و 500 مترمکعب آب در روز کف شکنی و وارد مدار تولید شده است.

کرم‌پور از حفاری و تجهیز یک حلقه چاه خبرداد و بیان کرد: در حوزه یاد شده یک حلقه چاه دیگر نیز با توان تولید یک‌هزار و 500 متر مکعب آب در روز حفاری و تجهیز شده که اکنون عملیات احداث خط انتقال آن در حال انجام است و تا پایان خرداد ماه وارد مدار تولید می‌شود.

وی با اشاره به کاهش آب از خط آبرسانی کازرون تصریح کرد: با توجه به پیش بینی کاهش ورودی آب از خط کازرون و لزوم انجام اقدامات لازم  با تشکیل نشست‌های کارشناسی موانع فراروی تامین آب روستاهای شهرستان دشتستان بررسی شد تا از این طریق مشکل تامین آب آنها به حداقل برسد.

کرم‌پور به نقش دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی در ترویج فرهنگ مصرف بهینه پرداخت و خاطرنشان کرد:در این ارتباط روستائیان و به‌ویژه دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها با نهادینه کردن فرهنگ مصرف صحیح آب می‌توانند نقش چشمگیری در کاهش مشکلات کم آبی روستاهای شهرستان دشتستان ایفا کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1397، کدخبر: 1751224 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
دو سه سال دیگر استان را چکار می کنی آقای مدیر عامل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
باید در کنار افزایش تولید اب به روستاییان اصلاح الگوی مصرف نیز اموزش داده بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین