پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۱۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
سامانه الکترونیکی کاشت و نگهداری درختان با مشارکت مردم راه اندازی شده است .

شعار سال: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد مقدس گفت: برای ارائه تسهیلات تشویقی به شهروندان مشهدی برای آبیاری درختان شهرشناسایی شهروندان فعال که در طرح آبیاری درختان و فضای سبز معابر مشارکت دارند باید روشی ساده وجود داشته باشد که به همین منظور سامانه‌ای طراحی شده است.

رجاییان افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.mashhad.ir در بخش خدمات الکترونیکی به «سامانه الکترونیکی کاشت و نگهداری درختان با مشارکت مردم» وارد شوند و درخواست کاشت درخت و آبیاری آن را به صورت سیستمی ارائه کنند.

وی گفت: شهرداری مشهد برای قدردانی از مشارکت شهروندان در نگهداشت فضای سبز تسهیلات تشویقی در نظر گرفته است که این تشویق شامل تخفیف در عوارض نوسازی سالیانه شهروندان مشارکت کننده در طرح است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری افزود: شهروندان باید با مراجعه به بخش «درخواست تسهیلات تشویقی حفظ فضای سبز»، «فرم درخواست برخورداری از تسهیلات تشویقی در زمینه حفظ و نگهداری فضای سبز» را پر کنند و از این تسهیلات برخوردار شوند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 26 خرداد 97، کد مطلب: 2154008، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین