پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹
در حالي که نتانياهو بالون هاي آتش زا کابوس واقعي تل آويو مي داند، يگان بادبادک هاي آتش زا اعلام کرده است در روز عيد فطر 5 هزار بادبادک کاغذي آتش زا را به سوي شهرک هاي صهيونيست نشسين پرتاب مي کند.
شعارسال: بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم صهيونيستي، بالون هاي آتش زاي جوانان فلسطيني را که به سوي شهرک هاي صهيونيست نشين فرستاده مي شود، `کابوس واقعي` براي تل آويو خواند.

سايت "فلسطين الان" روز جمعه به نقل از پايگاه خبري صهيونيستي "واللا" نوشت: نتانياهو در سخناني اعتراف کرد که مساله بادبادک ها و بالون هاي آتش زايي که به سمت شهرک هاي صهيونيست نشين فرستاده مي شود، چالشي براي تل آويو به شمار مي روند و بايد با در پيش گرفتن فن آوري لازم فکري به حال مقابله با اين بالون ها کرد.

به تازگي گروه هاي فلسطيني در نوار غزه از بادبادک ها و بالن هاي مجهز به مواد منفجره براي مقابله با نظاميان رژيم صهيونيستي استفاده مي کنند.

جوانان فلسطيني اين بادبادک ها را به سمت شهرک هاي صهيونيست نشين و پايگاه هاي ارتش صهيونيستي مي فرستند. اين بالون ها تاکنون باعث ايجاد آتش سوزي در مساحت هاي زيادي از اراضي کشاورزي شهرک نشينان صهيونيست در اطراف نوار غزه شده و خسارت هاي سنگيني به رژيم صهيونيستي وارد کرده است.

طي چند روز اخير نيز جنگنده هاي اسرائيلي در اقدامي هشدارآميز جوانان فلسطيني که بادبادک هاي آتش زا را براي به پرواز درآوردن آن ها بر فراز اراضي اشغالي آماده مي کردند، هدف گرفتند.

آويگدور ليبرمن، وزير جنگ رژيم صهيونيستي، به تازگي مدعي شده که از زمان آغاز "راهپيمايي هاي بازگشت" از 30 مارس (10 فروردين ماه) نزديک به 400 بادبادک و بالون از مجموع 600 بادبادکي که به سمت اراضي اشغالي به پرواز درآمده اند، سرنگون شدند.

پرواز 5000 بادباک آتش زا به سوي صهيونيست ها در عيد فطر

يگان بادبادک هاي آتش زا در اردوگاه آوارگان فلسطيني العوده در مرکز نوار غزه درباره گسترش دامنه هدف قرار دادن مناطقي در فلسطين اشغالي با اين بادبادک ها تا شعاع 40 کيلومتري نوار غزه هشدار داد.

يگان فرزندان الزواري (مهندس فلسطيني که دستگاه جاسوسي موساد رژيم صهيونيستي آن را ترور کرد) گسترش شعاع و دامنه هدف قرار دادن مناطقي در فلسطين اشغالي تا فاصله 40 کيلومتري با غزه تائيد کرد.

اين يگان در نشست خبري که ديروز در اردوگاه آوارگان فلسطيني العوده در مرکز غزه برگزار شد اعلام کرد به زودي و در روز عيد فطر 5 هزار بادبادک کاغذي آتش زا را از سرتاسر نوار غزه به سوي شهرک هاي صهيونيست نشين در منطقه غلاف غزه پرتاب مي کند.

در اين نشست خبري آمده است ما به کابينه رژيم صهيونيستي براي لغو محاصره غزه فرصت مي دهيم و در غير اين صورت شهرک هاي صهيونيست نشين در مجاورت نوار غزه موسوم به منطقه غلاف غزه را با بادبادک هاي کاغذي آتنشزا هدف قرار مي دهيم

اين هشدار در حالي صورت مي گيرد که روز دوشنبه بادبادک آتش زا فلسطينيان باعث توقف حرکت قطار مسير عسقلان به سديروت شد.

رسانه هاي اسرائيلي اعلام کردند يک بادباک کاغذي حاوي مواد آتش زا باعث بروز آتش سوزي گسترده در منطقه و به تبع آن حرکت قطار عسقلان به سديروت متوقف شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1397 ، کدخبر: 20180615152402955 ، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
این روش بسیار جالبی برای حمله به این صهونیست ها است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین