پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۵۳۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
عضو هیات رئیسه مجلس گفت:‌ اخیراً دو سند به دست ما رسیده که نشان می‌دهد ثبت سفارش‌هایی برای واردات خاک برای بستر خواب گربه و همچنین سطل آشغال از آلمان با دلار ۴۲۰۰ تومانی صورت گرفته است.
شعارسال: احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، از روند واردات برخی از کالاها به کشور به شدت انتقاد کرد.

وی در همین زمینه گفت:‌ اخیراً دو سند به دست ما رسیده که نشان می‌دهد ثبت سفارش‌هایی برای واردات خاک برای بستر خواب گربه و همچنین سطل آشغال از آلمان با دلار ۴۲۰۰ تومانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه اظهار داشت: با توجه به وضعیت دلار و مشکلات ارزی ورود چنین کالاهایی توهین به ملت است.

نماینده مردم قم در مجلس با تأکید به اینکه قوای سه‌گانه و تمامی دستگاه‌ها باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بکوشند تصریح کرد: چنین ثبت سفارش‌هایی نشان می‌دهد که برخی انگیزه‌ای برای رفع مشکلات مردم ندارند و مسائل دیگر را دنبال می‌کنند.

«ما نمایندگان مجلس درخواست اعمال ماده 236 خواهیم کرد و همچنین تحقیق و تفحص و سوال از وزیر را دنبال می‌کنیم زیرا تمامی مقامات دولتی و غیردولتی دست‌اندرکار باید پاسخگو باشند

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان تأکید کرد: وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، گمرک و ... باید پاسخگوی واردات کالاهایی باشند که در برهه فعلی واردات آنها سودی برای مردم ندارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  فارس، تاریخ انتشار: 28خرداد 1397 ، کدخبر:  13970328000434،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
خوش به حال اون گربه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
کاش من هم گربه بودم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
این یعنی سو استفاده از این ارز های تخصیص یافته شده ؛ امیدواریم دولت به این موضوع رسیدگی کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین