پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲
استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای اینکه فعالیت در بخش کشاورزی توجیه داشته باشد باید بتوانیم صنعت را در خدمت این بخش درآوریم.

شعار سالمجید خدابخش در دیدار با نمایندگان تشکل‌های بخش کشاورزی استان، کشاورزان را زحمت‌کش‌ترین قشر جامعه توصیف کرد و افزود: دولت وظیفه دارد زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای فعالیت این قشر را فراهم کند.

وی ادامه داد: ما روستاها را تنها محل سکونت نمی‌دانیم؛ بلکه هر روستا یک بنگاه اقتصادی و تولیدی است.

استاندار آذربایجان شرقی ارائه تسهیلات اشتغال روستایی از سوی دولت را فرصتی تاریخی برای فعالان بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: کشاورزان و فعالان این بخش باید از این فرصت در جهت ایجاد ارزش افزوده و زنجیره تولید محصولات کشاورزی استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه شاید کشاورزان به تنهایی قادر به ایجاد واحدهای بزرگ تولیدی نباشد بنابراین اتحادیه‌ها و تشکل‌های کشاورزی باید با تعریف پروژه‌های کلان در این حوزه ورود یابند.

خدابخش همچنین بر اولویت‌بندی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی تأکید کرد و گفت: طی روزهای آینده جلسه‌ای با حضور مدیران مربوط برگزار خواهیم کرد تا به صورت عملی مشکلات این بخش را پیگیری و حل و فصل کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 27خرداد 97، کدمطلب: 4322042 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین