پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۳۸۷
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۶
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان فضای ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان را ۵۵۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: مشکلی در خصوص ذخیره‌سازی گندم در استان وجود ندارد.

شعار سال: محمد ایزدی به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و گفت: خرید تضمینی گندم از اواسط تیرماه در استان شروع می‌شود.

وی اظهار کرد: ۳۸ مرکز برای خرید گندم و ۱۰ مرکز هم برای خرید دانه‌های روغنی در استان اختصاص‌یافته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان فضای ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان را ۵۵۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: مشکلی در خصوص ذخیره‌سازی در استان وجود ندارد.

ایزدی ابراز کرد: بارش‌های بهاری امسال موجب تأخیر در برداشت و خرید تضمینی گندم در استان زنجان شده و در حال حاضر همه مراکز ذخیره‌سازی گندم در استان سم‌پاشی شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی انجام‌شده، امسال ۳۱۰ هزار تن گندم در استان زنجان تولید می‌شود که از این مقدار ۲۵۰ هزار تن توسط این شرکت از کشاورزان خریداری می‌شود.

ایزدی گفت: خوشبختانه استان زنجان در بحث تولید گندم باکیفیت عملکرد خوبی دارد و شهرستان خدابنده بیشترین تولید گندم در سال‌های اخیر را داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 27خرداد 97، کدمطلب: 4322329 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین