پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۷ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین منعقد شده است.

شعار سال: حمیدرضا خانپور اظهار کرد: رشد سه برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک های صنعتی نسبت به مشابه سال گذشته در راستای حمایت ها و مشوقهای جدید گامی در جهت ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال پایدار جوانان و حمایت از تولید کالای ایرانی خواهد بود.

وی افزود: در سه ماهه اول سال طبق برنامه عملیاتی در جذب سرمایه گذار بیش از نیمی از این شاخص ها محقق شده که بیانگر استقبال خوب متقاضیان سرمایه گذاری در استان قزوین بوده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به میزان مساحت واگذاری گفت: در سه ماهه نخست امسال ۴۷ هکتار از اراضی صنعتی شهرک ها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از نه برابر رشد داشته است.

خانپور به تفکیک زمین های واگذار شده در هر شهرک و ناحیه صنعتی پرداخت وگفت: شهرک های صنعتی کاسپین یک «آبیک»، کاسپین و لیا به ترتیب بیشترین میزان واگذاری ها را داشته اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی انجام شده انعقاد قرارداد سرمایه گذاری تا پایان سال جاری بیش از یکصد قرارداد و میزان اراضی واگذار شده بالغ ۱۰۰ هکتار زمین صنعتی برسد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 27 خرداد 97، کد مطلب: 4322861، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین