پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
سرپرست استانداری کرمان با تاکید بر این مطلب که اقتصاد مقاومتی در جلسات نباید در قالب بازی با کلمات باشد، گفت: با اعمال معیارهای اقتصاد مقاومتی باید تفاوت در سرعت توسعه حس شود.
شعار سال: سرپرست استانداری کرمان با تاکید بر این مطلب که اقتصاد مقاومتی در جلسات نباید در قالب بازی با کلمات باشد، گفت: با اعمال معیارهای اقتصاد مقاومتی باید تفاوت در سرعت توسعه حس شود.

 محمدجواد فدائی در صد و ششمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: اساس اقتصاد مقاومتی، سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در این راستا و در تدوین و اجرای برنامه های حوزه اقتصاد مقاومتی باید توجه کرد که با اجرای این کارها کدام سیاست ها اجرایی می شود و تحقق می یابد.

وی با توجه به مصادیق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ادامه داد: پروژه های اقتصاد مقاومتی در حقیقت پروژه هایی است که در راستای سیاست های ابلاغی  اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

وی عنوان کرد: برای انجام و اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی باید برنامه زمان بندی تدوین شود تا سال شروع  و خاتمه پروژه ها مشخص باشد که با انجام این کار، موضوع نظارت نیز محقق می شود.

فدائی گفت: باید روشن شود که پروژه های اقتصاد مقاومتی چگونه سیاست های اقتصاد مقاومتی را محقق می کند.

وی تاکید کرد: با اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی نباید به اجرای سایر پروژه ها خللی وارد شود زیرا در غیر اینصورت کاری برای توسعه استان انجام نشده و اقتصاد مقاومتی معنای اصلی خود را نخواهد داشت.

سرپرست استانداری کرمان گفت: پروژه هایی که متوقف هستند و یا با پروژه های بخش خصوصی اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارند، در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی مطرح نشوند.

وی عنوان کرد: یکی از سیاست های استان باید این باشد که از درآمدهای معادن برای رونق تولید استفاده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 29 خرداد 1397، کدخبر: 719443 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین