پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
رییس فدراسیون کشتی از عدم توجه مسوولان ورزش به کشتی گلایه دارد و از هر تریبونی این اعتراضات را عنوان کرده است. ماجرای 2 میلیارد ما به‌التفاوت پاداش کشتی‌گیران را که کنار بگذارید نگرانی بزرگ‌تری وجود دارد که این روزها رسول خادم بارها از عدم رسیدگی مسوولان به آن سخن گفته است.

شعار سالحال و هوای این روزهای کشتی بسیار ابری ‌است.رییس فدراسیون کشتی از عدم توجه مسوولان ورزش به کشتی گلایه دارد و از هر تریبونی این اعتراضات را عنوان کرده است. ماجرای 2 میلیارد ما به‌التفاوت پاداش کشتی‌گیران را که کنار بگذارید نگرانی بزرگ‌تری وجود دارد که این روزها رسول خادم بارها از عدم رسیدگی مسوولان به آن سخن گفته است.

پس ازفریادهای «باید ببازی علیرضا» در مسابقات امیدهای جهان حساسیت‌های جامعه جهانی به‌خصوص کمیته بین‌المللی المپیک روی کشتی‌گیران زیاد شد و پس از محرومیت علیرضا کریمی و مربی او تذکر جدی به فدراسیون ایران داده شد که در صورت تکرار این اقدام محرومیت و تعلیق برای فدراسیون کشتی در نظر گرفته خواهد شد. از همان زمان خادم بارها با نامه‌نگاری از دستگا‌ه‌های مختلف خواست تا چاره‌ای اندیشیده شود تا مانع تعلیق کشتی‌گیران ایرانی شود که گویا هنوز درخواست‌های او بدون پاسخ مانده است. خادم درباره عدم توجه مسوولان ورزش به شرایط حساس کشتی می‌گوید:«متاسفانه مسوولان ما با بی‌تفاوتی مسائل را دنبال می‌کنند. 3 ماه پیش به دستگاه‌های مذکور دستور داده شد تا کمک و حمایت لازم را از کشتی‌گیران صورت پذیرد، اما در این مدت هیچ حمایت و اتفاقی نیفتاده است و قهرمانان ملی فقط شاهد سکوت این دستگاه‌ها بودند. فرصت 3 ماهه‌ای که از دست رفت و به سکوت مسوولان گذشت اما بدون شک هزینه سنگینی برای ورزش و کشتی ایران خواهد داشت. قهرمانان ملی ما شاهد هستند برخی تیم‌های رقیب با تمام توان تیم‌های کشتی رژیم صهیونیستی را تکمیل می‌کنند و تعداد کشتی‌گیران آنها را افزایش می‌دهند.» نگرانی خادم بیراه نیست چراکه طی ماه‌های آینده کشتی‌گیران ایران در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مسابقات جهانی را در پیش دارند که کشتی‌گیران رژیم اشغالگر قدس در آن حضورخواهند داشت. این حضور یک تفاوت عمده با مسابقات گذشته دارد یک؛ حساسیت‌ها برای کشتی نگرفتن کشتی‌گیران ایرانی با کشتی‌گیران صهیونیستی در اوج خود قرار دارد و دوم اینکه رژیم اشغالگرقدس با به خدمت گرفتن کشتی‌گیران روس و گرجستانی‌الاصل، سودای کسب مدال در سر می‌پرورانند! آنها با این کار دیگر زنگ تفریح در مسابقات نیستند و تنها امکان مواجهه آنها با کشتی‌گیر ایرانی در دور اول وجود ندارد و این طالع نحس هر لحظه کشتی‌گیران ایرانی را تهدید خواهد کرد. شنیده شده رژیم اشغالگر در حال حاضر در رده سنی نوجوانان دو کشتی‌گیر گرجستانی به خدمت گرفته است و رده سنی بزرگسالان از یک کشتی‌گیر روس بهره می‌برند که اتفاقا در وزن حسن یزدانی هم کشتی ‌می‌گیرد. حسن یزدانی تنها کشتی‌گیر آزادکار ایران بود که در مسابقات جهانی فرانسه موفق به کسب مدال شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری ، تاریخ انتشار 29 خرداد 97، کدمطلب:20106، www.newspaper.hamshahri.org


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین