پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۶۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: مشکلات مالکیتی و مدیریتی میدان میوه و تره بار اراک بایستی رفع شود تا شاهد رونق کسب و کار در این مجموعه و گسترش فعالیت های آن باشیم.

شعار سال: علی اکبر کریمی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از میدان میوه و تره بار شهر اراک طی جلسه ای با مسئولان مربوطه در مورد مسایل و مشکلات این مجموعه، اظهار داشت: هم اکنون حدود ۲۵ سال از تاسیس میدان میوه و تره بار اراک آن می گذرد، اما با وجود این مدت طولانی، هم از نظر زیرساختی و هم از نظر کسب و کار با مشکلاتی روبرو است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از مشکلات این مجموعه مربوط به مسائل حقوقی و مالکیتی و سرمایه گذاری است که در سال های گذشته توسط اتحادیه تعاون روستایی در این مجموعه انجام داده و در حال ادامه است.

کریمی بیان کرد: بخش دیگر مشکلات این مجموعه به مسائل مدیریتی و بهره برداری از میدان میوه و تره بار اراک برمی گردد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: طی گزارش هایی که در رابطه با مشکلات میدان میوه و تره بار اراک به استانداری ارجاع شده، مقرر گردید هیات امنایی برای ساماندهی و حل مشکلات این مجموعه تشکیل شود.

وی تصریح کرد: قطعا با حل مشکلات موجود و ساماندهی وضعیت میدان میوه و تره بار اراک، زمینه خدمات رسانی بهتر و رونق کسب و کار این مجموعه فراهم می شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به این ترتیب زمینه ارتقای زیرساخت های این مجموعه فراهم می شود و خدمات ارائه شده در این مجموعه ازجمله بسته بندی و... که هم اکنون فعال نیست، افزایش می یابد.

کریمی عنوان کرد: از سوی دیگر حضور شهرداری در مدیریت و بهره برداری از میدان میوه و تره بار اراک همچون سایر شهرداری های کشور از دیگر مسائل مهمی است که باید توسط هیات امنای این مجموعه بررسی و اتخاذ تصمیم شود

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 27 خرداد 97، کد مطلب: 4323043، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
مالکیت میدان تره بار، به زودی برای این شهر مشکلات عدیده ای ایجاد خواهد کرد. ببینین کی گفتم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
این مشکلات باید توسط شهرداری چاره جویی و رفع بشود
اما معضل دیگر این است که شورای شهر نظارت کافی ندارد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین