پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۷۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
استاندار خراسان شمالی با بیان این که مصمم هستیم طرح ایجاد دهکده جهانی کوراش در این استان به زودی جنبه عملیاتی به خود بگیرد، از رایزنی با وزیر ورزش و جوانان در این خصوص خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح هیچ مشکل اعتباری وجود ندارد.
شعار سال: استاندار خراسان شمالی با بیان این که مصمم هستیم طرح ایجاد دهکده جهانی کوراش در این استان به زودی جنبه عملیاتی به خود بگیرد، از رایزنی با وزیر ورزش و جوانان در این خصوص خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح هیچ مشکل اعتباری وجود ندارد.

محمدرضا صالحی عصر سه شنبه در دیدار رئیس انجمن کوراش کشور و هیئت همراه تصریح کرد: برای این طرح اعتبار چهار میلیارد تومانی پیش بینی شده است که تأمین خواهد شد و برای تشکیل اردوهای بانوان ورزشکار این رشته نیز مشکلی در تأمین اعتبار آن نداریم.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری اردوی مشترک کوراش کاران داخلی و خارجی در بجنورد گفت: خراسان شمالی به تعبیری، ایران کوچک بدون دریاست و برای شناساندن هر چه بیشتر این خطه به دیگر نقاط کشور و جهان، باید از ظرفیت ورزش بیش از گذشته بهره جست.

رضا نصیرنژاد رئیس انجمن کوراش ایران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی این رشته ورزشی هم از آماده شدن نقشه های اجرایی طرح ایجاد دهکده کوراش در خراسان شمالی خبر داد و با اشاره به این که این استان قهرمانان زیادی در این رشته به دنیا معرفی کرده است، ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح و برگزاری رویدادهای معتبر جهانی کوراش، خراسان شمالی بیش از پیش در کشور و جهان شناسانده شود.

کورش بهادری مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای هیئت کوراش استان نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش های استاندار و حمایت های وی از برگزاری رویدادهای مرتبط با این رشته ورزشی، گزارشی از برنامه های در دست اجرا ارائه کردند.

همچنین استاندار خراسان شمالی با حضور در محل برگزاری اردوی مشترک کوراش کاران برتر داخلی و خارجی در بجنورد تصریح کرد: با راه اندازی دهکده جهانی کوراش و برپایی رویدادهای مرتبط، این استان به پایتخت کوراش ایران تبدیل می شود.

محمدرضا صالحی با اشاره به تأکیدات فراوانی که دین مبین اسلام درخصوص توجه به ورزش و تندرستی دارد، افزود: توسعه امور ورزشی به گسترش فرهنگ جوانمردی و مروت در جوامع کمک شایانی می کند.

وی با اشاره به امنیت فراگیر در کشورمان ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران خارجی حاضر در این اردو پیام صلح و دوستی ملت ایران و امنیت بسیار بالای حاکم بر کشورمان را به هموطنان خود منتقل کنند و از فرصت حضور در استان برای لذت بردن از دیدنی ها و جاذبه های طبیعی و تاریخی این خطه بهره گیرند.

در ادامه نیز لوح تقدیر و یادبود فدراسیون جودو و کوراش کشورمان به استاندار خراسان شمالی اهدا شد و مهندس صالحی نیز احکام و لوح ورزشکاران و دست اندرکاران این رشته را به آنان اهدا کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1397، کدخبر: 97033014291 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
همین احداث ها و بها دادن به فرهنگ و تاریخ یه ملت خودس میتونه عزت مارو از قبل حفظ تر کنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
اگر بتونیم در کنار احداث این دهکده اون رو به جهان شناساییی کنیم هم رشد بزرگی ایجاد کردیم
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین