پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۷۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی پذیرای فاینانس اندونزی در حوزه‌های مختلف با ضمانت دولت و بانک مرکزی خواهد بود.
شعار سال: استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی پذیرای فاینانس اندونزی در حوزه‌های مختلف با ضمانت دولت و بانک مرکزی خواهد بود.

سیدعلی آقازاده در جریان دیدار با سفیر اندونزی با اشاره به اینکه تعامل با اندونزی به عنوان بزرگترین کشور مسلمان جهان یک فرصت مناسب است تا ارتباطات اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی بیشتری شکل گیرد، گفت: اندونزی میزبان مسلمانان، مسیحیان و ادیان مختلف است که این امر می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر کشورهای مسلمان دنیا باشد و طی 4 دهه گذشته شاهد تعاملات مناسب ایران و اندونزی و سیاست‌های منطقی بین دو کشور هستیم.

وی بر لزوم تقویت ارتباطات اقتصادی و بازرگانی بین ایران و اندونزی تاکید کرد و افزود: توان مبادلات بین اندونزی و استان مرکزی بسیار بالاست و امید است که این حضور در استان مرکزی که برای اولین مرتبه انجام گرفته ادامه دار و سرآغازی برای توسعه ارتباطات و تعاملات بین دو کشور باشد.

آقازاده با اشاره به فعالیت‌های گسترده اتاق بازرگانی استان مرکزی و علاقمندی استان به توسعه تعاملات تجاری با کشورهای مختلف همچون اندونزی، انعقاد یک تفاهم‌نامه بین استان مرکزی و اندونزی را پیشنهاد داد و گفت: استان مرکزی می‌تواند پذیرای فاینانس اندونزی در پروژه‌های زیرساختی همچون پروژه‌های راه با ضمانت دولت و بانک مرکزی باشد.

وی اضافه کرد: کارخانجات مادر استان مرکزی در خارج از کشور در مزایده‌های عمومی شرکت می کنند و می‌توان از ظرفیت این صنایع با تولیدات کیفی و قابل رقابت با شرکت‌های دنیا در اندونزی استفاده کرد، همچنین استان مرکزی دارای 3 هزار واحد صنعتی متنوع است که می‌تواند تامین‌کننده نیازهای مختلف اندونزی باشد و ارتباطی پایاپای و تهاتری را رقم زد.

استاندار مرکزی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی استان مرکزی که طی 10 سال اخیر تولیدکننده اول پسته در ایران بوده است، بیان کرد: استان مرکزی در حوزه صنایع دستی و گردشگری نیز مزیت‌های بالایی دارد و می‌تواند میزبان گردشگران اندونزیایی باشد و همچنین به واسطه زیبایی‌های طبیعی اندونزی می‌توان گردشگران استان مرکزی و ایران را با این ظرفیت‌ها آشنا کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1397، کدخبر: 720043 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
بعید می دانم که توان این کار را داشته باشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
باید استان ها به صورت خودجوش اما کاملا تحت نظارت به کشور ها صادرات انجام بدهند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین