پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۸۳۹
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۸
انجمن مطالعات کودکان پیش از دبستان ایران با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، اولین کنگره بین المللی و پنجمین کنگره ملّی آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان را برگزار می نماید.

شعارسال: انجمن مطالعات کودکان پیش از دبستان ایران با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، اولین کنگره بین المللی و پنجمین کنگره ملّی آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان را برگزار می نماید.

این رویداد، مهم ترین و تخصصی ترین گردهم آیی سالانه علمی و پژوهشی در حوزه آموزش و سلامت کودک در ایران است.

برگزارکنندگان این کنگره در نظر دارند با بالا بردن توان علمی شرکت کنندگان، ارتقای سطح کیفی آموزش، سلامت و سیاست گذاری، و با بهره گیری از تجارب و دستاوردهای صاحب نظران و متخصصین داخلی و بین المللی، مدیران، مسئولین، دانشجویان و مربیان، فرصتی مناسب در راستای تبادل اطلاعات، ارائه یافته‌های پژوهشی نوین و توسعه پرورش همه جانبه کودکان ایران زمین را فراهم نمایند.

محورهای کنگره

این کنگره با هدف ارتقای کیفیت و توسعه برنامه های آموزشی، تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه آموزش و پرورش کودکان پیش از دبستان، تعالی بخشیدن به گروه کودکان پیش دبستانی متناسب با استانداردهای بین المللی و ... در سه محور اصلی ذیل برگزار می گردد:

1) سیاست گذاری:

چشم انداز، ماموریت و راهبردها/ مدیریت یکپارچه / حقوق کودک

2) آموزش:

آموزش و خانواده، محیط زندگی، فضای مجازی و رسانه / رویکردهای آموزشی/ استانداردهای آموزشی/ آموزش خودمراقبتی و مهارت های زندگی

3) سلامت :

سلامت و خانواده، امنیت، محیط زندگی و فضای مجازی.

راهنمای ارسال مقالات

کلیه علاقه‌مندان، دانشجویان، اساتید، مربیان و پژوهشگران می‌توانند ضمن رعایت فرمت نگارش مقاله (این فرمت از منوی فایل مقالات در سایت کنگره قابل دانلود می‌باشد) آخرین یافته‌های علمی، پژوهش، کاربردی و مروری خود را منطبق بر محورهای قابل ارائه در کنگره از طریق کنترل پنل کاربران به دبیرخانه کنگره ارسال نمایید. برای این کار باید از طریق عضویت در سایت (ثبت نام اولیه) یک حساب کاربری ( کنترل پنل شخصی) ایجاد نموده سپس وارد صفحه خود شده از طریق منوی ارسال مقاله، مقالات خود را ارسال نمایید.

در این کنگره مقالات به دو زبان فارسی یا انگلیسی مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

مهلت ارسال چکیده مبسوط مقاله تا تاریخ 25/2/1397 می باشد.

انتخاب مقالات به منظور داوری در کمیته علمی کنگره منوط به رعایت کامل « راهنمای نگارش خلاصه مقاله» می‌باشد. مقالات دارای کیفیت علمی بالا پس از داوری توسط اساتید و صاحب نظران جهت ارائه در روز برگزاری کنگره انتخاب خواهند شد.

حداکثر صفحات مقاله‌ نباید از 14- 15 صفحه A4 بیشتر باشد.

مسئولیت محتوای علمی مقاله‌ها با نویسنده آن است.

کمیته داوری در رد، اصلاح، ویرایش و تغییر ادبی مقالات آزاد می‌باشد.

مقاله کامل قبلا در نشریه دیگری چاپ نشده باشد.

هر سخنران می‌تواند در دو مقاله نویسنده اول یا مسئول باشد، جهت ارائه در همایش ارسال نماید و همچنین گواهی ارائه مقالات با پرداخت جداگانه به ازای هر مقاله صادر می‌گردد.

مشارکت در بیش از یک مقاله بلامانع است همچنین ارسال چکیده مقاله تحقیقاتی که اصل آن در یک جمله چاپ شده است بلامانع می‌باشد.

ارسال فایل‌های مقاله

سامانه کاربران کنگره از شما دو فایل دریافت می‌کند:

فایل DOC مقاله منطبق بر دستورالعمل نگارش مقاله.

فایل PDF مقاله که دقیقا همان تبدیل شده فایل DOC است.

برای دریافت این مطلب به صورت PDF به این بخش مراجعه نمایید.

تاریخ های مهم

- تاریخ برگزاری: 29 تا 31 خرداد ماه 1397

- مهلت ارسال چکیده مقالات: 25 اردیبهشت ماه 1397

- اعلام نتایج داوری مقالات: 29 اردیبهشت ماه 1397

- مهلت ثبت نام در کنگره: 25 خرداد ماه1397

- تاریخ برگزاری کارگاه ها: 31 خرداد ماه 2397

مزایای شرکت در این کنگره

- چاپ مقالات برگزیده در ژورنال ها و مجلات معتبر علمی، پژوهشی و ISC

- ارائه گواهی شرکت در کارگاه های آموزشی (دارای امتیاز بازآموزی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ج.ا.ا و سازمان بهزیستی)

- ارائه گواهی پذیرش، چاپ و ارائه مقاله برای مقاله دهندگان

- ارائه گواهی حضور در کنگره

- نمایه سازی و انتشار کلیه مقالات در کتاب و لوح فشرده کنگره

- اهداء جوایز نقدی نفیس به 3 مقاله برتر

- اهداء تندیس و لوح تقدیر کنگره

 کانال تلگرام :http://telegram.me/internationaleche1

 آدرس سایت: http://www.eche1.ir

دبیرخانه‌ اولین کنگره بین المللی و پنجمین کنگره ملّی آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان با افتخار از تمامی متخصصان، مربیان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی و تحقیقاتی دعوت می‌کند تا با شرکت در برنامه‌های کنگره و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف این رویداد بین المللی مهم را فراهم سازند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انجمن مطالعات کودکان پیش از دبستان ایران، تاریخ انتشار:-، کدخبر: - : www.ipresa.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین