پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۸۷۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹
رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه حضور در اجلاس اسلوفروم در نروژ گفت: قطعا بحث برجام یکی از مهمترین موضوعاتی است که مورد گفت و گو قرار می گیرد و ما مواضع ایران را به طور واضح و شفاف در این اجلاس بیان خواهیم کرد.

شعار سال: «علی اکبر صالحی»، رئیس سازمان انرژی اتمی، در حاشیه حضور در اجلاس اسلوفروم در نروژ گفت: بنا به دعوت دولت نروژ، امروز به این کشور آمده ایم که در اجلاس اسلو فروم شرکت کنیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: در این اجلاس تعدادی از مسئولین ارگان های جهانی و بین المللی مانند سازمان ملل و وزیران خارجه و همچنین کارشناسان سیاسی کشورهای مختلف حضور دارند که با آنها صحبت هایی خواهیم داشت و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

صالحی گفت: در حاشیه اوسلوفروم ملاقات هایی را هم با دبیرکل سازمان ملل و نیز با نخست وزیر و وزیر امور خارجه نروژ خواهیم داشت. همچنین با وزیر مشاور در امور خارجی آلمان هم دیدار خواهیم کرد. ملاقات های متعدد دیگری هم با توجه به بحث برجام و مسایلی که با بیرون رفتن آمریکا از آن پیش آمده خواهیم داشت.

رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: قطعا بحث برجام یکی از مهمترین موضوعاتی است که مورد گفت و گو قرار می گیرد و ما مواضع ایران را به طور واضح و شفاف در این اجلاس بیان خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 29 خرداد 97، کد مطلب: 719463: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین