پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، مباحث نباید فقط بر روی کاغذ باشد؛ بلکه باید به آن عمل شود.

شعارسال: این مرجع تقلید در دیدار مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد استان قم اظهار کرد: اگر بتوانید نظرات مقام معظم رهبری را اجرایی کنید، امتیاز ویژه‌ای است که برای شما به حساب می‌آید.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به احکام فقهی سود بانکی خاطرنشان کرد: اسلام هر سودی را حرام نکرده است؛ بلکه سودهایی که در راه قرض و وام گرفته شود، حرام است.

این استاد حوزه تصریح کرد: سودی که اسلام بر آن نهی دارد، سودی است که ار ناحیه قرض پول به وجود آید و در نهایت ضربه آن به اقتصاد کشور خواهد خورد.

این مرجع تقلید بیان کرد: امروز بسیاری از مراکز تولیدی کشور راکد است و باید با برنامه‌ریزی آن را به راه انداخت.

به نقل از خبرگزاری حوزه، این استاد برجسته حوزه اظهار کرد: باید اقتصاد مقاومتی بنابر فرمایش رهبر انقلاب در مرحله عمل قرار گیرد و انتظار ما این است که شما در خط پیروی از رهبری بوده و این شعار را اجرایی کنید.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به این‌که «امروز وضع پولی کشور مناسب نیست» اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی امروز کشور، کیفیت کارها و محصولات است؛ چراکه شاهد کیفیت مطلوبی نبوده و باید با ارتقاء آن به جامعه اعتبار بخشید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید فقط به فکر سرمایه شخصی بود، بلکه ارتقاء سرمایه کشور بسیار مهم است و ان‌شاءالله بانک مهر اقتصاد در این راه پیشگام و پیشقدم باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15فروردین1395، کدخبر: 95011503913: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین