پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۹۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵
فرماندهی ارتش اسراییل قصد دارد گزینه‌هایی را با هدف بازگرداندن آرامش به جبهه جنوبی با نوار غزه به مسؤولان سیاسی جهت توافق ارائه کند. نتانیاهو، لیبرمن و آیزنکوت در اظهاراتی در رسانه‌های عبری زبان تهدید کردند، در صورتی که پرتاب خمپاره‌ها، موشک‌ها و بادبادک‌های آتش‌زا ادامه یابند، شدت واکنش‌ها به غزه افزایش می‌یابند.

شعارسال: ارتش رژیم صهیونیستی گزینه‌هایی از جمله ترور رهبران سیاسی حماس را برای مقابله با غزه به مسؤولان سیاسی این رژیم ارائه می‌کند. نخست وزیر این رژیم نیز اعلام کرد، برای هر سناریویی در غزه آماده‌ است.

به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، شبکه دوی تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد گزینه‌هایی را با هدف بازگرداندن آرامش به جبهه جنوبی با نوار غزه به مسؤولان سیاسی جهت توافق ارائه کند.

پس از آنکه اواخر مارس گذشته راهپیمایی‌های حق بازگشت در نزدیکی حد فاصل غزه و اراضی اشغالی آغاز شدند، تنش‌ها میان ساکنان غزه و سربازان رژیم صهیونیستی بالا گرفت.

طبق گزارش این تلویزیون عبری زبان، از جمله گزینه‌های ارتش رژیم صهیونیستی بازگشت به سیاست ترور فعالان جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و نیز ترور فرماندهان سیاسی این جنبش بود.

بر اساس اعلام این شبکه اسرائیلی، همچنین از دیگر گزینه‌های ارتش این رژیم احتمال اجرای یک عملیات نظامی محدود یا گسترده در غزه بود که از ۱۲ سال قبل تحت محاصره است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود، فرماندهی ارتش این رژیم این گزینه‌ها را بررسی کرده و اکنون قصد دارد، پس از یک نشست ارزیابی میان افسران عالی رتبه ارتش با حضور گادی آیزنکوت، رئیس ستاد مشترک این ارتش، گزینه‌های یاد شده را به مسؤولان سیاسی ارائه کند.

این تلویزیون تاکید کرد، مسؤولان اسرائیلی از جمله بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ این رژیم به این نتیجه رسیده‌اند که حماس سعی دارد آنها را وارد دور دیگری از درگیری کند.

نتانیاهو، لیبرمن و آیزنکوت روز چهارشنبه در اظهاراتی در رسانه‌های عبری زبان تهدید کردند، در صورتی که پرتاب خمپاره‌ها، موشک‌ها و بادبادک‌های آتش‌زا ادامه یابند، شدت واکنش‌ها به غزه افزایش می‌یابند.

به نوشته روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، آیزنکوت روز چهارشنبه مدعی شد، در صورتی که حماس به پرتاب راکت‌ها و خمپاره‌ها ادامه دهد، ارتش برای یک عملیات نظامی گسترده آماده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در پاسخ به حمله راکتی از غزه، بامداد چهارشنبه حدود ۲۵ هدف در غزه را بمباران کرد.

طبق گزارش منابع اسرائیلی، حدود ۳۰ خمپاره از جمله تعدادی راکت ساخت داخل شبانه از غزه به سمت جنوب اراضی اشغالی شلیک شدند که این حملات تلفات مالی و جانی نداشتند.

به نوشته روزنامه عبری زبان اورشلیم پست، نتانیاهو روز چهارشنبه پس از این حملات در مراسم فارغ‌التحصیلی افسران جدیدی از ارتش تهدید کرد، واکنش اسرائیل به وضعیت غزه بنا بر نیاز شدت خواهد یافت.

نتانیاهو مدعی شد، در صورتی که ضرورت یابد، ارتش هرگز از افزایش عملیات نظامی خود علیه نوار غزه صرف نظر نخواهد کرد.

وی مدعی شد، این رژیم برای هر سناریویی در غزه آماده است و خوب است که دشمنان ما اکنون این را متوجه شوند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: نمی‌خواهم اقداماتی را که قصد داریم در برابر غزه اتخاذ کنیم، توضیح دهم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره وضعیت سوریه نیز مدعی شد، اسرائیل همچنان به تلاش‌های خود برای ممانعت از نفوذ نیروهای ایرانی و هم‌پیمانان آنها در سوریه ادامه می‌دهد.

وی افزود: ما هرگز به آنها که نابودی ما را می‌خواهند، اجازه نخواهیم داد سوریه را به پایگاهی برای آغاز حملاتی علیه اسرائیل تبدیل کنند.

نتانیاهو در ادامه باز هم افزود، مشت آهنین ارتش اسرائیل هر کسی که برای حمله به ما اقدام کند را با قدرت خواهد زد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار: 31 خرداد ، 1397 ، کدخبر: 616080، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
این روز ها انقدر اسرائیلی ها قدرت گرفتن بخاطر ترامپ که هر تهدیدی رو میتونن به هرکجای جهان ارائه بدن! واقعا در عجبم که ترامپ با چه خیره سری داره به تموم وغعده های خودش عمل میکنه و ما روز به روز منزوی تر میشیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
دوست دارم یک نفر پیدا شود که ایشان را به راحتی ترور کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین