پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۲۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه در حدود 224 مدرسه فقط در تبریز با مشکل مواجه است و باید تخریب شود، اظهار کرد: برای حل این مشکل هر چه سریع تر باید اقدامات لازم انجام شود؛ حتی در خصوص احداث، تجهیز و تعمیرات مدارس نیز اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

شعار سال: علیار راستگو‌ در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تبریز با اشاره به اینکه قوانینی را طبق قانون برنامه ششم باید رعایت کرد؛ از جمله اینکه به دلیل محدودیت منابع آب، توسعه کشاورزی ممنوع است، گفت: یکی از مشکلات عمده‌ای که وجود دارد بحث لایروبی، ساماندهی رودخانه‌ها و مسیل‌های واقع در محدوده شهر است که برای اینکه در مواقع سیل آسیب‌های ناشی از آن به حداقل برسد، حتما باید اعتباراتی در این بخش هزینه شود.

راستگو همچنین با اشاره به اینکه اعتبار هشت پروژه ‌مربوط سفر رئیس جمهور به تبریز در حدود 348 میلیارد تومان است، ادامه داد: چهار پروژه از آن مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است. اعتبار تجهیز بیمارستان خیر ساز بعد از اتمام حدود 100 میلیارد تومان و توسعه بیمارستان الزهرا حدود 10 میلیارد تومان است، همچنین بیمارستان هزار تختخوابی که آن را نیز دانشگاه علوم پزشکی بر عهده دارد، از لحاظ موقعیت فوق العاده آن به عنوان قطب بیمارستانی کشور خواهد بود و برای آن 150 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی همچنین ادامه داد: در بخش فنی و حرفه‌ای به تکمیل و تجهیز مرکز سنجش مهارت نیروی کار 10 میلیارد تومان، در بخش غربالگری سرطان 20 میلیارد تومان، تکمیل قطعه دوم بزرگراه تبریز- اسپیران 25 میلیارد تومان، تکمیل استخر قهرمانی مجموعه ورزشی یادگار امام 13 میلیارد تومان‌ و تملک حریم ربع رشیدی 20 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است که کل اعتبارات حدود 348 میلیارد تومان می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز همچنین با تأکید بر اینکه رؤسای ادارات و دستگاه‌ها باید سهم شهرستان را از منابع ملی پیگیر باشند، گفت: در این راستا بحث ارتقای شاخص‌های توسعه اقتصادی وجود دارد. باید بر اساس این شاخص‌ها سهم خود را دریافت کنند چرا که سازمان مدیریت و برنامه ریزی ملزم است بر اساس قانون اعتبارات را بین دستگاه‌های اجرایی توزیع کند.

وی همچنین با بیان اینکه برای توزیع بین روستاهای فاقد دهیار 350 میلیون تومان اعتبار نیز در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: برای تکمیل راه و شهرسازی، از جمله تکمیل راه روستایی و عشایری اعتبار تخصیص داده خواهد شد. از منابع کلی هم که حدود یک و نیم میلیارد به ما داده شده بود، 800 میلیون تومان آن را در شورای برنامه ریزی گذشته توزیع کرده‌ایم و بقیه آن نیز در این شورای برنامه ریزی توزیع شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 31 خرداد 97، کد مطلب: 97033115017، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
خوب چرا به جای تخصیص یارانه برای ارز 4200 تومانی برای واردات ماشیت لوکس وغذای گربه این مدارس رونوسازی نمی کنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
به جای اینکه این همه خرج بیهوده در ندارس داشته باشیم بیایم این مدارس رو درست کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین