پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۲۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۱
مدیر عامل راه‌‎آهن با اشاره به کریدور‌های ریلی شمال - جنوب و دریای خزر گفت: کریدور ریلی شرق خزر فعال شده است و ما باید ظرفیت را در این کریدور به طور جدی افزایش دهیم.

شعارسال: سعید محمدزاده در حاشیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی بیان کرد: مجموعه کار‌های دانش‌بنیانی که در چند سال گذشته در راه‌آهن انجام شده است، در عرصه بین‌المللی کم‌نظیر است.

وی در ادامه افزود: این اقدامات توسط مجموعه‌های دانشگاهی صورت گرفته و خوشبختانه توانسته‌ایم در این عرصه موفق باشیم.

مدیرعامل راه‌آهن تصریح کرد: با همکاری مجموعه‌های دانشگاهی موفق شدیم سیستم پالایش سلامت سازه‌های راه‌آهن را اجرایی کنیم.

محمدزاده عنوان کرد: هم‌اکنون پل‌های بزرگ راه‌آهن به صورت آنلاین توسط مهندسان جوان ایرانی در حال مدیریت و اجرا است.

وی در این باره گفت: استفاده بهینه از مجموعه نخبگان کشور موجب ارتقا صنعت حمل و نقل ریلی و رشد جهشی در این بخش می‌شود.

مدیر عامل راه آهن با اشاره به کریدور‌های ریلی شمال - جنوب و دریای خزر توضیح داد: کریدور ریلی شرق خزر فعال شده است و ما باید ظرفیت را در این کریدور به طور جدی افزایش دهیم.

محمدزاده تاکید کرد: برای افزایش ظرفیت کریدور شرقی خزر، برقی کردن راه‌آهن گرمسار به اینچه‌برون را در دستورکار قرار داده‌ایم.

وی همچنین به کریدور غرب خزر اشاره کرد و گفت: امسال بخش اول این قطعه تا مسیر رشت به بهره‌برداری می‌رسد و ادامه آن از رشت تا آستارا تا چهار سال آینده به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل راه‌آهن در انتها خاطر نشان کرد: تأمین مالی این پروژه توسط کشور آذربایجان به مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار انجام شده و بخش دیگر آن توسط ایران در حال انجام است و امیدواریم این کریدور به صورت ریلی از غرب و شرق خزر فعال شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار:1تیر1397، کدخبر: 429785: www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین