پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۳۷۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
دومین سمپوزیوم «کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری‌های گوارش، کبد و پانکراس» در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می شود.
شعار سال: دومین سمپوزیوم «کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری‌های گوارش، کبد و پانکراس» در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می شود.
 
 «سمپوزیوم کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری‌های گوارش، کبد و پانکراس» با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز و مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی قطب آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
 
این سمپوزیوم هفتم تیر ماه سال‌جاری با معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.
 
نقش سلول‌های بنیادی در درمان بیماری‌های گوارش، کبد و پانکراس، ژن درمانی و فناوری‌های همگرا در تشخیص و درمان بیماری های گوارش، پزشکی بازساختی در درمان بیماری های گوارش، کبد و پانکراس، استفاده از اگزوزوم‌ها در درمان بیماری‌های گوارشی، ایمونوسل‌تراپی در سرطان‌های گوارش،کبد و پانکراس، مدل‌های حیوانی در توسعه درمان پزشکی بازساختی دربیماری‌های گوارش، چالش های فناورانه در توسعه فرایندهای تشخیص و درمان بیماری های گوارش، کبد  و پانکراس (Idea Board)از جمله محورهای این سمپوزیوم است.
 
گفتنی است، این سمپوزیوم به آخرین نتایج علمی و دستاوردهای جهانی در راستای کاربرد پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی در تشخیص و درمان بیماری‌های گوارش، کبد و پانکراس پرداخت می‌کند.
 
در این همایش برای نخستین بار با تشکیل ایده بورد فرآیند نوآورانه حل چالش‌های موجود در بیماری‌های گوارش از طریق ایده پردازان و فناوران اجرا می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 2 تیر 1397، کدخبر: 103218 ، www.tabriz.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین