پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۳۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: در طی ماه اخیر 363 نفر در سیل و آبگرفتگی اردبیل دچار حادثه شده بودند که با حضور امدادرسانان جمعیت هلال‌احمر تلاش‌های مناسبی انجام پذیرفت.
شعار سال: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: در طی ماه اخیر 363 نفر در سیل و آبگرفتگی اردبیل دچار حادثه شده بودند که با حضور امدادرسانان جمعیت هلال‌احمر تلاش‌های مناسبی انجام پذیرفت.

 عزیز ارشادیان ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت آماده‌باش و امدادرسانی نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به امدادرسانی بیش از 870 حادثه‌دیده در طی ماه گذشته، اظهار کرد: نیروهای سازمان جمعیت هلال‌احمر استان در آماده‌باش کامل به سر برده و برای خدمت‌رسانی بهتر به حادثه‌دیدگان و انجام عملیات امدادرسانی که از جمله وظایف مقدس این مجموعه است، تمامی تلاش‌های خود را بکار خواهند بست.

وی با اشاره به اینکه بیش از 350 نفر در برنامه‌های مختلف مناسبتی دچار حادثه شده بودند، افزود:  از میان حادثه‌دیدگان، 137 حادثه‌دیده مربوط به حوادث جاده‌ای و 363 نفر نیز در حوادثی نظیر سیل و آبگرفتگی به امداد نیاز داشتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل بر ضرورت رعایت نکات ایمنی تأکید کرد و ادامه داد: تعداد حادثه‌دیدگانی که با حضور به موقع مأموران امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل امدادرسانی شدند، 724 نفر بود.

ارشادیان بیان کرد: در حوادث اخیر 115 تیم عملیاتی از اعضای آموزش دیده جمعیت هلال‌احمر بکارگیری شده و 3 ست غواصی و یک ست کوهستان نیز برای کمک به حادثه‌دیدگان بکارگیری شد.

وی اظهار کرد: طی ماه اخیر در جمعیت هلال‌احمر استان بیش از 430 نفر با حضور نزدیک به 130 دستگاه ناوگان امدادی برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان تمامی تلاش‌های خود را بکار بستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2 تیر 1397، کدخبر: 13970402000597 ، www.ardabil.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
هلال احمر باید با تقویت بیش از پیش و روز افزون در برابر بلایا مقاوم و اماده بشن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
این بنده خداها چی داشتن که این سیل هم اون یه ذره خراب کرد؟
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
گفتی ز خاک بیشترند اهل عشق من
از خاک بیشتر نه، که از خاک کمتریم
واقعا خضوع امدادگران هلال احمر من رو یا این بیت زیبا می ندازه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین