پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۳۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در بحث واردات قاطعیت لازم را در نظارت ندارد؛ گفت: دولت هم در این امور کنترل و نظارتی که باید داشته باشد را ندارد.
شعار سال: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در بحث واردات قاطعیت لازم را در نظارت ندارد؛ گفت: دولت هم در این امور کنترل و نظارتی که باید داشته باشد را ندارد.

علی وقفچی با تاکید بر لزوم کنترل و نظارت کافی بر واردات اظهار کرد: باید نظارت کافی بر واردات بی‌رویه در کشور از سوی همه دستگاه‌های مسؤول صورت گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در بحث واردات قاطعیت لازم را در نظارت ندارد؛ گفت: دولت هم در این امور کنترل و نظارتی که باید داشته باشد را ندارد.

وی تصریح کرد: عدم نظارت‌ها و کنترل‌های لازم و ضروری موجب وارد شدن یک شبه هزاران خودروی خارجی به ایران شده که ضربه نهایی را به تولیدات داخلی وارد می‌سازد.

وقفچی ادامه داد: نقص قانون اساسی و عدم قاطعیت قوه قضاییه در صدور احکام نیز از دیگر دلایل بروز این اتفاقات شده و باعث هرج و مرج اقتصادی و آسیب به مردم و جامعه می‌شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی و تولیدات داخلی افزود: دولت باید بزرگترین و بیشترین نیرو را برای مدیریت سرمایه‌های مردم در منابع، بانک‌ها و مؤسسات مالی تخصیص دهد و بهترین راه افزایش تولید داخلی صدور مجوزهای آب، برق و اهدی زمین رایگان برای  سپرده‌گذاران و تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بانک‌ها توان پرداخت سودهای سپرده‌های مردم را به صورت نقدی ندارند؛ افزود: به نظر من واگذاری چنین مجوزهایی برای سپرده‌ها در این شرایط بهترین و مبارک‌ترین اقدامی است که می‌تواند گامی موثر در راستای تولید باشد.

وقفچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رویکرد مناسبی در قانونی اساسی و ریشه‌ای از تولیدکنندگان  بخش خصوصی و به ویژه بخش کشاورزی وجود ندارد؛ تصریح کرد: متاسفانه در شرایطی که اگر حقوق یک کارمند چند روز به تعویق می‌افتد معادلات زندگی وی به خطر می‌افتد؛ در برخی از مواقع انواع تهدیدها و آسیب‌ها در بخش خصوصی و بخش کشاورزی وجود دارد و بخش اعظمی از درآمد و حتی کل سرمایه فرد به خطر می‌افتد، اما هیچ گونه حمایت اساسی در این زمینه از سرمایه‌گذار و یا کشاورز صورت نمی‌گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه برخی از اصلاح طلبان طی نامه‌ای خواستار مذاکره با آمریکا شده‌اند؛ گفت: به نظر من اگر ما دنبال تعامل و همکاری هستیم باید این همکاری همه جانبه باشد و این نمی‌شود که هر دو طرف در  زبان یک چیز بگویند و در عمل کار دیگری بکنند.

وی بزرگترین تهدید پیش روی ایران و کشورهای 1+5 را بحث عدم اعتماد به یکدیگر خواند و خاطر نشان کرد: بحث عدم اعتماد خروجی دارد که در سطح جهانی به نفع هیچ کشوری نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2 تیر 1397، کدخبر: 13970401000707 ، www.zanjan.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
نقش مجلس و شخص شما چیه قربان؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
شمای که نماینده مجلس شورای اسلامی هستی خودت دقیقا یکی از همون مجلس غیر قاطعی که باید در اون دنیا برای این وضعیت جواب بدی
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین