پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۴۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۶
استاندار گیلان از انجام تفاهم اولیه بین وزارت راه و شهرسازی و بانک تجارت برای تکمیل مسیر باقی مانده آزاد راه قزوین – رشت خبر داد.

شعارسال: دکتر مصطفی سالاری عصرچهارشنبه پس از جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های استان گیلان که در دفتر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت:

در این جلسه که با حضور معاونان چند وزارتخانه برگزار شد؛ تفاهم نامه اولیه بین بانک تجارت، سازمان راهداری و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه منعقد شد.

وی ادامه داد:

تا هفته آینده در جلسه دیگری که با حضور مسئولان مرتبط این نشست برگزار می‌شود، این تفاهم‌نامه نهایی خواهد شد و به دنبال آن بلافاصله فراخوان برای گرفتن پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آغاز می شود.

وی افزود:

اجرای این پروژه باید به گونه ای باشد که لاین برگشت در محدوده رودبار، همزمان با لاین رفت به بهره‌برداری برسد.

دکتر سالاری تصریح کرد:

مسیر برگشت محور قزوین – رشت در محدوده رودبار هزینه ای کمتر دارد که باید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی درفک خبر، تاریخ انتشار:1تیر1397، کدخبر: 3498: www.dorfakkhabar.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
بانک تجارت یک بانک نسبتا ورشکسته است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین