پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۶۵۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
بخشدار مرکزی قرچک گفت: بازنگری طرح هادی دو روستای قشلاق اول و قشلاق دوم تصویب شد.

شعارسال:بخشدار مرکزی قرچک گفت: بازنگری طرح هادی دو روستای قشلاق اول و قشلاق دوم تصویب شد.

جلسه بازنگری طرح هادی دو روستای قشلاق اول و قشلاق دوم با حضور مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان تهران، معاون بنیاد مسکن، فرماندار قرچک، بخشدار مرکزی، نمایندگان جهاد کشاورزی، مدیر‌ بنیاد مسکن شهرستان، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی دو روستا در بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان تهران برگزار شد.

حسین عباسی اظهار داشت: با گذشت بیش از ۸ سال از افق ده ساله طرح هادی دو روستا که فرآیند آن طولانی شده بود و در خدمات رسانی به مردم با مشکلاتی روبرو بودیم که موجب نارضایتی مردم میشد.

عباسی گفت: با هماهنگی و پیگیری های انجام شده با اقدامات فنی و کارشناسی شده از سال گذشته و با تشکیل پرونده مسائل موجود و برگزاری جلسات متعدد در سطح مختلف و انعقاد تفاهم نامه با بنیاد مسکن استان تهران که جا دارد از همکاری های ارزنده مدیر کل محترم و معاونین ایشان تقدیر کنیم،ضمن تفکیک طرح هادی هر دو روستا بازنگری آنها مورد تصویب قرار گرفت.

وی در پایان افزود: با ابلاغ تصویب طرح هادی در روزهای آینده دست مسئولین محلی برای ارائه خدمات مناسب تر به مردم بازتر میشود که امیدواریم موجب ارتقاء سطح خدمات رسانی را فراهم آورد.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 27 خرداد97، کد خبر: 718564، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
قشلاق اول و قشلاق دوم؟اینا اسم روستان؟
س.د76
ناشناس
Greece
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
بله به اطلاع دوستمون برسونم که این ها اسم دو روستا هستن که قرار بود با این طرح هادی یه سری سامان دهی ها توش انجام بشه که خببه برکت قول هایی که عملی نمیشن به عمل نرسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین