پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۸۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
استاندار قزوین گفت: برخورداری از آمار دقیق در حوزه جمعیت، نیاز اصلی و اساسی برنامه‌ریزی صحیح و کامل و آینده‌نگر در سطح استان و کشور است.
شعار سال: استاندار قزوین گفت: برخورداری از آمار دقیق در حوزه جمعیت، نیاز اصلی و اساسی برنامه‌ریزی صحیح و کامل و آینده‌نگر در سطح استان و کشور است.
 عبدالمحمد زاهدی شب گذشته در نشست ثبت وقایع حیاتی استان قزوین اظهار کرد: تا زمانی که آمار کاملی از جمعیت اعم از ولادت، جابه‌جایی، ازدواج و طلاق نداشته باشیم برنامه‌ریزی ما کامل نخواهد بود.

وی اضافه کرد: هرچقدر به سازمان ثبت‌احوال کشور و ادارات کل ثبت‌احوال استان‌ها در جهت ثبت وقایع حیاتی کمک کنیم درواقع به بهبود شرایط برنامه‌ریزی در استان و کشور کمک کرده‌ایم چون برنامه‌ریزی برای آینده بدون دسترسی به آمار صحیح، دقیق و جامع از وضع جمعیت ممکن نخواهد بود.

استاندار قزوین عنوان کرد: 8.5 درصد علل وفات در استان به دلیل حوادث رانندگی بوده که بالاتر از میانگین کشوری است بنابراین باید به فکر کاهش هرچه بیشتر سوانح جاده‌ای باشیم.

زاهدی افزود: برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند نیز باید اطلاع‌رسانی از سوی صداوسیما و رسانه‌ها صورت گیرد تا کسانی که هنوز اقدام نکردند به‌سرعت ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به کاهش جمعیت روستایی خاطرنشان کرد: خُرد شدن اراضی کشاورزی موجب شده کشاورزان آسیب ببینند و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که بتوان با بزرگ کردن مساحت اراضی از افزایش هزینه‌های کشاورزی جلوگیری کرد و جمعیت روستاها بیشتر شود.

استاندار قزوین با اشاره به ثبت دیرهنگام وقایع وفات و تولد در برخی نقاط استان، ابراز کرد: شورای تأمین شهرستان‌ها بسیار باید در این زمینه دقت کنند چون غفلت در این زمینه موجب برنامه‌ریزی‌های نادرست خواهد شد.

زاهدی یادآور شد: همه توان خود را باید به کار بگیریم تا سامانه کارت هوشمند ملی به‌طور کامل در استان اجرا شود تا جلوی همه سوءاستفاده‌ها و مشکلات بعدی را بگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 4 تیر 1397، کدخبر: 97040401846 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
خوب . مگه در دسترس نیست. ضمنا اگر هم در دسترس باشه که هست، کدوم تحلیل رو شما پشتش قرار داده اید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
صدا و سیما در سال های اخیر باید نگاهی به عملکردش بیندازه
این ها هیچ گونه کار فرهنگی انجام ندادن
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین