پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
​استاندار گیلان گفت: نباید به گونه‌ای رفتار کنیم، که اشتباه ما مسئولان به پای نظام جمهوری اسلامی گذاشته شود.
شعار سال: ​استاندار گیلان گفت: نباید به گونه‌ای رفتار کنیم، که اشتباه ما مسئولان به پای نظام جمهوری اسلامی گذاشته شود.
دکتر مصطفی سالاری در دیدار با کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: زمانی می‌توانیم در دل‌ها نفوذ کرده و بر باور رفتار انسان‌ها تأثیر بگذاریم که ابزار و نیاز امروز جامعه را بشناسیم و نحوه برخورد با جامعه بخصوص جوانان را بدانیم.

وی عدم صداقت و مغالطه در رفتار اجتماعی را مذموم و ناپسند دانست و خاطرنشان کرد: مادامی که من به عنوان مسئول به آنچه بر زبان جاری می‌کنم، اعتقاد عملی نداشته باشم، به جامعه و نظام اسلامی صدمه وارد می‌کنم .

استاندار گیلان ادامه داد: اعمال سلیقه شخصی، رفتار سخت‌گیرانه و افراط و تفریط در تصمیمات و رفتار اجتماعی می‌تواند آسیب جدی به باور و اعتقاد جامعه بزند و اثرات منفی جبران نشدنی به بار بنشاند .

وی گفت: براساس شریعت اسلام هر چیزی حلال است مگر آن‌که حرام بودنش اثبات شود و براین اساس حق نداریم صرفاً براساس سلیقه شخصی خود اعمال نظر کنیم .

استاندار گیلان اضافه کرد: آنچه با ذات دین مبین اسلام و قوانین اسلامی مغایرت دارد، مردود است اما حق نداریم تفسیر به رأی کنیم و در جامعه بدبینی و نا امیدی را رواج دهیم .

سالاری با بیان این‌که روزگاری دین اسلام مرجع ادیان بزرگ دنیا بوده است و بسیاری از مردم از ادیان مختلف به اسلام گرایش پیدا می‌کردند، گفت: مبادا به گونه‌ای رفتار کنیم که به اعتماد و اعتقاد مردم خدشه وارد شود، چراکه اگر مسلمانی به دین دیگری گرایش پیدا کند به طور یقین قصور ناشی از آن اتفاق، متوجه رفتار ماست.

وی ضمن اشاره به این‌که نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که اشتباه ما مسئولان به پای نظام جمهوری اسلامی گذاشته شود، افزود: نسل جدید شرایط خاصی دارند و باید برای بهبود شرایط تحصیل، کسب و کار و فضای فرهنگی آنها تلاش بیشتری کنیم و متناسب با مقتضیات زمان آنها رفتار کنیم.

استاندار گیلان در پایان ضمن قدردانی از خانواده بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی به پاس همه تلاش‌ها و پشتیبانی‌های معنوی‌شان، گفت: کار سنگینی بر عهده شماست؛ رسالت مهمی که بر دوش شما سنگینی می‌کند متمرکز بر مطالبات نسل جوانی است که به طور یقین نوع رفتار با آنها ظرافت خاصی می‌طلبد و خوشبختانه این خصوصیات به مثابه یک نقطه قوت بزرگ در این جمع صمیمی وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 4 تیر 1397، کدخبر: 97040401843 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
حتی اشتباهات و بی تفاوتی های خود استاندار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین