پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۸۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
استاندار آذربایجان شرقی بااشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و سوءاستفاده‌هایی که در این شرایط برای تخریب عملکرد دولت می‌شود، گفت: افزایش سرمایه اجتماعی تنها راه برای حل مشکلات است و نباید اجازه بدهیم که شکاف‌های اجتماعی توسعه یابد .
شعار سال: استاندار آذربایجان شرقی بااشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و سوءاستفاده‌هایی که در این شرایط برای تخریب عملکرد دولت می‌شود، گفت: افزایش سرمایه اجتماعی تنها راه برای حل مشکلات است و نباید اجازه بدهیم که شکاف‌های اجتماعی توسعه یابد .
 مجید خدابخش در گردهمایی فرمانداران استان، ارتباط با اقشار و گروه‌های مختلف مردم را اصلی‌ترین وظیفه فرمانداران و بخشداران ذکر کرد و با اشاره به شرایط خاص اقتصادی، به فرمانداران استان توصیه کرد بازدید از واحدهای تولیدی و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان را جزو برنامه‌های اولویت‌دار و دائمی خود قرار دهند .

وی اظهار کرد: در هر نقطه‌ای از کشور که تعامل بین مسئولان با نهادها، تشکل‌ها و اقشار مختلف برقرار بوده موضوعات اجتماعی و صنفی بهتر مدیریت شده و همان‌طور که وزیر کشور هم تأکید کرده است استانداران، فرمانداران و بخشداران باید نسبت به این موضوع اهتمام خاصی داشته باشند .

وی خطاب به فرمانداران استان تأکید کرد: در اجتماعات و مراسم‌های مختلف شهرستان در جمع مردم حضور پیدا کنید و مخصوصاً با گروه‌های مرجع و تأثیرگذار جامعه به نحوی ارتباط داشته باشید تا بتوانند دیدگاه‌های خود را به شما منتقل کنند .

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انعکاس مثبت و تأثیرگذار بازدید رئیس جمهور از بازار کفش تبریز، گفت: چنین دیدارهایی که اقشار مختلف مردم می‌توانند بدون واسطه حرف خود را به گوش مسئولان برسانند موجب تقویت پایگاه مردمی دولت می‌شود و برای دولت از هر چیز مهم‌تر است .

خدابخش با تأکید بر تعامل فرمانداران با همه نهادها و تشکل‌های موجود در شهرستان به‌ویژه ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، احزاب و تشکل‌های صنفی، گفت: اگر در محدوده مدیریت خودمان بتوانیم مسائل و مشکلات را مدیریت کنیم می‌توانیم در سطح ملی هم انتظار این کار را داشته باشیم .

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دو طرح کارورزی و مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی و مشوق‌هایی که دولت در این دو طرح برای اصناف و واحدهای تولیدی در نظر گرفته، خاطرنشان کرد: در اجرای این دو طرح تا امروز به اهداف مورد انتظار دست نیافته‌ایم و انتظار داریم که با همت و تلاش فرمانداران و تعامل آنها با اصناف و واحدهای تولیدی بتوانیم به سهمیه‌های تعیین‌شده دست پیدا کنیم .

وی هم‌چنین فرمانداران استان را به سرکشی مستمر به واحدهای تولیدی توصیه کرد و گفت: تصمیم‌گیری درست در گرو این است که از نزدیک با مسائل و مشکلات آشنا شویم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 4 تیر 1397، کدخبر: 97040401815 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
با این رفتار دولتیان نباید جز باز تر شدن این شکاف انتظاراتی داشته باشیم
ا.ف75
ناشناس
Greece
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
این شکاف اجتماعی انقدر زیاد شده که زمین داره برای مردم متوسط رانش میکنه و طبقه متوسط و ضعیف جامعه سقوط میکنه
ا.ف۷۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
چطوری باید اجازه ندیم؟ حرف زدن اسونه ولله! مسیری که 7پیش گرفتیم خواه ناخواه مارو به این سمت میبره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین