پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۸۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
اهالی روستای حسین‌آباد دامداری در شهرستان ریگان در فقر مطلق، کپرنشین و محروم از هر امکاناتی هستند اما بخشدار مرکزی ریگان خبرهای خوبی از ساخت مسکن و مدرسه و تأمین آب برای مردم این روستا می‌دهد.
شعار سال: اهالی روستای حسین‌آباد دامداری در شهرستان ریگان در فقر مطلق، کپرنشین و محروم از هر امکاناتی هستند اما بخشدار مرکزی ریگان خبرهای خوبی از ساخت مسکن و مدرسه و تأمین آب برای مردم این روستا می‌دهد.

روستای حسین‌آباد دامداری با 20 خانوار در 45 کیلومتری مرکز این شهرستان قرار دارد در فقر مطلق به سر می‌برند، و اهالی روستا در کپرهایی در فقر زندگی می‌کنند و نبود مدرسه موجب شده است که دانش‌آموزان زیادی ترک تحصیل کنند.

خشکسالی‌های چند ساله اخیر در این روستا سبب خشکیدن قنات روستا شده و مردم روستا به ناچار به دیگر روستاها برای کار کشاورزی برای تامین امرار‌ و معاش می‌روند.

در این زمینه گزارش‌هایی در رسانه‌های مختلف منتشر و مشکلات مردم منعکس شد و بازدیدهایی صورت گرفت که امید است این روستا و بسیاری از روستاهای دیگر که مشکلات مشابهی در شهرستان محروم ریگان دارند مورد توجه مسؤولان واقع شوند.

* ساخت 10 واحد مسکونی در روستای حسین‌آباد ریگان

محمد برزنگ بخشدار مرکزی ریگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان گفت: ساخت 10 واحد مسکونی در روستای حسین‌آباد دامداری ریگان آغاز شد، این واحدهای مسکونی با زیربنای 65 متر مربع ساخته می‌شود که تسهیلات بلاعوض در اختیار اهالی این روستا قرار خواهد گرفت .

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این روستا فاقد واحد آموزشی بود کار ساخت یک مدرسه آغاز شد و توزیع سبد غذایی به‌صورت هفته‌ای و ماهانه و انجام مطالعات ابتدایی آب شرب روستایی از دیگر اقدامات انجام شده در این روستا است.

برزنگ افزود: معاینه مرحله‌ای اهالی روستا، آبرسانی سیار با تانکر و پیگیری وضعیت موتور پمپ کشاورزی چاه جایگزین قنات از جمله اقداماتی است که در این روستا انجام می‌شود .

بخشدار مرکزی ریگان همچنین از احداث بوستان در این روستا به همت بخشداری خبر داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 4 تیر 1397، کدخبر: 13970404000142 ، www.kerman.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
کدوم وزیر آموزش و پرورش بود که گفته بود، مدرسه کپری نداریم؟؟؟؟؟؟
بگیرید اعدامش کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
این افتخار کاش سال ها پیش اتفاق میفتاد
بازهم هر موقع ماهی را از اب بگیری تازه است
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین