پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۹۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
رئیس شعبه ۱۰۲کیفری شهرستان عنبرآباد استان کرمان گفت: شهروند متخلف این شهرستان که اقدام به توهین لفظی به مامور دولت حین انجام وظیفه کرده بود به جای مجازات حبس تعزیری به تبلیغ حمایت از کالای ایرانی زیر نظر اتاق اصناف و فعالیت در پیام رسان داخلی سروش و ایتا محکوم شد.

شعارسال: محمد فرجام طاهری افزود: رویکرد قانون گذار در مقام تقویت کارایی بعضی از مجازات ها بر آن است تا سیاست خود را در انتخاب نوع مجازات تغییر دهد.

وی ادامه داد: حذف برخی از مجازات های غیر سودمند و تغییر شیوه اجرای برخی دیگر از مجازات ها از این تغییر رویکرد حکایت دارد.

فرجام طاهری تصریح کرد: ناکارآمدی اثر اصلاحی مجازات حبس بر محکومان و افزون بودن عیوب حبس های کوتاه مدت و تولید آسیب های اجتماعی دیگر برای افراد زندانی و خانواده آن ها سبب شده تا حکم کیفری در زمان تعیین مجازات در جرائم خرد و کم اهمیت مجازات های جایگزین حبس و صدور حبس تعلیقی را بیش از پیش مدنظر قرار دهد.

وی بیان کرد: برهم زنندگان نظم عمومی و مرتکبان جرائم علیه امنیت عمومی مردم با آرای قانونی قاطع مواجه خواهند شد.

شهرستان عنبرآباد یکی از هفت شهرستان جنوبی استان کرمان می باشد که در فاصله 260 کیلومتری مرکز کرمان واقع شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری اقتصادنیوز، تاریخ انتشار : 30 خرداد 1397، کد خبر: 221171، www.eghtesadnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ح75
یعنی اینقدر این برنامه مسخره است که به آن محکوم میشوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین