پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۹۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
در حالی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از توقف رشد فزاینده طلاق و کاهش آن از ٦ درصد به یک درصد خبر می دهد که سخنگوی سازمان ثبت احوال آن را تأیید نمی کند.

شعارسال: سیف اله ابوترابی گفت: سازمان ثبت احوال کشور که متولی ثبت و اعلام چهار واقعه حیاتی ازدواج ، طلاق، مرگ و تولد است، تنها مرجع اعلام این آمارها است و سازمانهای دیگر حق اعلام آنها را ندارند.

وی ادامه داد: هنوز آمار سه ماهه ابتدایی امسال در مورد آخرین آمار طلاق و ازدواج به دست نیامده است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: آخرین آمار به دست آمده مربوط به سال گذشته و تا تاریخ 15 اردیبهشت 97 است که در مورد شاخص طلاق و ازدواج به ترتیب ازدواج 605 هزار و 404 مورد و طلاق 176 هزار و 924 مورد ثبت شده است.

ابوترابی گفت: میزان عمومی ازدواج به ازای هر 1000 نفر جمعیت 7.6 نفر و میزان عمومی طلاق، 2.2 نفر به ازای هر 1000 نفر جمعیت ثبت شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 4تیر1397 ، کدخبر: 13970404000686،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
برای این حجم از آسیب ها و سختی ها، نرخ قابل قبولی محسوب می شه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
والا ما که میبینیم خیلی بیشتر از این مقداره
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین