پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۱۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۶
چند روز قبل بود که تصاویری از حضور مدیرکل محترمه محیط زیست و چند تن از مسئولان مرزبانی کشور در رسانه های مختلف و فضای مجازی منتشر شد ، دراین تصاویر اعلام شد که مدیرکل محترم بدنبال بازگشایی دایک های مرزی جهت ورود آب هستند !!!!!! اما کدام آب ...

شعارسال: چند روز قبل بود که تصاویری از حضور مدیرکل محترمه محیط زیست و چند تن از مسئولان مرزبانی کشور در رسانه های مختلف و فضای مجازی منتشر شد.

دراین تصاویر اعلام شد که مدیرکل محترم بدنبال بازگشایی دایک های مرزی جهت ورود آب هستند !!!!!! اما کدام آب ؟

این اقدام اگر نمایش نیست چرا تا حالا انجام نشده است ؟ الان که آبی در آن طرف دایک های مرزی نیست ، این تلاش چه سود ؟ زمانی که آب بود چه تلاشی صورت گرفت ؟

چرا دراین موارد به مردم گزارش داده نمی شود ؟ و علاوه بران الان که آبی در رودخانه نیست برنامه محیط زیست برای مردم حاشیه هامون چه است ؟

مردمی که الان دارند خاک می خورند چرا به حال آنها فکری برداشته نمی شود ؟ هنوز آیا مدیران محیط زیست کشور یا رئیس جمهور اصلا از درد مردم مطلع است ؟

من یک کشاورز هستم با اینکه درس هم خوندم بیکارم و تا چند سال قبل کشاورزی میکردم ، اما واقعا کمی فکر کنید وقتی اعلام می کنید که دایک رو باز می کنیم و یا تلاش داریم این کار را انجام دهیم آیا به این هم فکر می کنید که آبی نیست و به این هم فکر می کنید که ما هم کمی متوجه هستیم که وقتی آبی نیست این تلاش تنها یک نمایش خالی است ؟

حضور شما در آنجا خوب هست اما باید بدانید که بفکر راه حل های دیگر باشید ، وقتی آبی نیست در هیرمند و فکری به حال مردم طوفان زده زابل بکنید.

و یا اینکه جلسه با رئیس دانشگاه می گذارید و اعلام می کنید که سند جدید تدوین می شود و کتاب بروز می شود ، بفرمایید که کتاب قبلی چه تاجی به سر ما مردم زده که الان کتاب جدید باید در دستور باشد ؟

اون همه جلسه که آمدیم و رفتیم با مدیرکل قبلی نتیجش چه شد ؟

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تنگه احد، تاریخ انتشار:5تیر1397، کدخبر: 2571: www.tangeeohod.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
چرا مدیرکل محترم پاسخگو به صحبت های این کشاورز نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
واقعا که
میخواهند مردم را فریب دهند
یک بار با مردم روراست باشید تا مردم هم همواره در کنارتان باشند
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
فقط بلدن جلسه بذارن وبرن وبیان نتیجه ای که نداره مشکل همچنان وجود داره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین