پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۷۱۹۴
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۴
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه در جریان بررسی لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون خدمات کشوری ارائه مدرک به کارمندان دولت در پی گذراندن دوره‌های آموزشی ممنوع شد، از انتخاب هیات رئیسه سال سوم این کمیسیون خبر داد.

شعارسال: سیدحمایت میرزاده در تشریح جلسه روز (سه‌شنبه 29 خردادماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب هیات رئیسه این کمیسیون، گفت: در پی این انتخاب محمدرضا عارف رئیس، جبار کوچکی‌نژاد و قاسم احمدی لاشکی به ترتیب به‌عنوان نایب رئیس اول و دوم شدند، همچنین محمد باسط درازهی و علیرضا سلیمی به‌عنوان دبیران اول و دوم انتخاب شدند و اینجانب در سمت سخنگو ابقاء شدم.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون خدمات کشوری به کمیسیون آموزش به‌عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده است در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت که براساس آن نمایندگان در جریان این بررسی نمایندگان ایجاد مراکز فنی و حرفه‌ای را فرآیند اداری و مصوبه هیات وزیران مستثنی کردند چراکه سرعت‌دهی به مهارت‌آموزی به دلیل اهیمت ایجاد شغل ضرورت دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین نمایندگان در جریان بررسی این لایحه تصویب کردند آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان دولت منجر به صدور هر گونه مدرک اصلی یا معادل نشود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار:29خرداد1397، کدخبر: 389334: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین