پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۲۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
بهروز اکرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان روند ارتقا سطح آموزشی استان را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: اولین اولویت آموزش و پرورش هرمزگان باید افزایش کیفیت آموزشی استان ضمن حفظ سطح آموزشی فعلی باشد.
شعار سال: معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان کمبود بیش از چهار هزار معلم در تمامی مقاطع استان درسال تحصیلی جدید را نگران کننده دانست.

بهروز اکرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان روند ارتقا سطح آموزشی استان را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: اولین اولویت آموزش و پرورش هرمزگان باید افزایش کیفیت آموزشی استان ضمن حفظ سطح آموزشی فعلی باشد.

وی کمبود بیش از چهار هزار معلم در تمامی مقاطع استان درسال تحصیلی جدید را نگران کننده دانست و عنوان کرد: استفاده از معلمان حق تدریس و اضافه تدریس به منظور جبران کمبود نیروی انسانی در این بخش نباید کیفیت آموزشی را کاهش دهد.

اکرمی خاطرنشان کرد: باید به دنبال راهکار به منظور استفاده از نیروهای بخش دولتی و غیر دولتی استان با مدارک مورد نیاز مدارس باشیم تا بتوان ضمن جبران کمبود نیروی انسانی در این بخش کیفیت آموزش را با افراد تحصیل کرده در رشته مورد نیاز حفظ کرد.

وی تاکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی موجود کمبودهای بخش آموزشی استان رابر طرف کرد، البته باید برای افراد با مدرک مرتبط با نیاز آموزشی استان دوره های آموزشی در نظر گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر ضرورت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان تاکید و بیان کرد: باید با توجه به تمامی شرایط استان برنامه های کاربردی برای اوقات فراغت دانش آموزان تدارک دید و اطلاع رسانی مناسب در خصوص این برنامه ها برای آگاهی خانواده انجام گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 تیر 1397، کدخبر: 4332087 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
واقعا هرمزگان از استان های محروم کشور است و رسیدگی خاص می خواهد. شاخص های توسعه یافتگی و رفاه در این استان به حد اسفناکی در وضعیت بحرانی هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین