پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۳۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
معاون صید سازمان شیلات ایران گفت:‌ نام‌نویسی از جامعه صیادی از دو هفته آینده آغاز می‌شود و صیادان دارای بیمه تامین اجتماعی یا بیمه سلامت می‌توانند در اتحادیه سراسری صیادان ثبت‌نام کنند.
شعار سال: معاون صید سازمان شیلات ایران گفت:‌ نام‌نویسی از جامعه صیادی از دو هفته آینده آغاز می‌شود و صیادان دارای بیمه تامین اجتماعی یا بیمه سلامت می‌توانند در اتحادیه سراسری صیادان ثبت‌نام کنند.

شاپور کاکولکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، از اجرای طرح بیمه تکمیلی درمانی صیادان برای نخستین بار در کشور خبر داد و اظهار داشت: در نخستین گام از این تفاهم‌نامه ۱۰ هزار صیاد زیر پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات صید و صیادی در کشور استفاده می‌کنیم، افزود:  یکی از مهمترین نیازها و مشکلات صیادان در سطح کشور مربوط به مسائل بیمه‌ای است.

معاون سازمان شیلات کشور با بیان تلاش ویژه برای حمایت از صیادان، تصریح کرد: بوشهر در زمینه پرورش آبزیان و صید و صیادی بسیار توانمند است و از جمله قطب‌های کشور در این زمینه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به توافقات صورت گرفته بین اتحادیه سراسری صیادان و یکی از شرکت‌های بیمه‌ای اضافه کرد: در این تفاهم‌نامه نگاه ویژه‌ای به صیادان شده است و مبلغ سهم پرداختی توسط صیادان کاهش یافته و مبلغ پرداختی بیمه حدود یک پنجم بیمه‌های تکمیلی دیگر است.

کاکولکی با بیان اینکه شرایط برای بیمه شدن صیادان و خانواده‌های آنها فراهم است اظهار داشت: نام‌نویسی از جامعه صیادی از دو هفته آینده آغاز می‌شود و صیادان دارای بیمه تامین اجتماعی یا بیمه سلامت می‌توانند در اتحادیه سراسری صیادان ثبت‌نام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5 تیر 1397، کدخبر: 13970405000998 ، www.bushehr.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
توی شیلات که مثل نقل و نبات حقیقت رو می پوشونن. می گن مجوز به چینی ها ندادیم. پس چشم های ما داره اشتباه می کنه یا ما داریم دروغ می گیم.
این طرح شون هم مثل بقیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
باید در کنار بیمه سراسزی مردم در کشور همه مردم عزیز ایران بیمه تکمیلی نیز بشوند تا دیگر نگرانی درمانی درک شور نداشته باشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین