پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۳۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما، با بیان اینکه «طرح اداره صدا و سیما» در نهایت تا یکسال آینده در صحن بررسی و تصویب خواهد شد، گفت: مقرر شده تا این طرح را تا کمتر از ۴ ماه دیگر در کمیسیون فرهنگی آماده کنیم.

شعارسال: احسان قاضی زاده هاشمی پیرامون روند تصویب کلیات طرح ۲۲ ماده ای نظارت بر صداوسیما در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر کلیات این طرح در کمیسیون مربوطه در حال بحث، گفت و گو و استماع نظرات کارشناسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد که در صورت تصویب این طرح در کمیسیون موارد به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح اداره صدا و سیما در نهایت حدود ۲۵ ماده خواهد داشت، خاطرنشان کرد:تا کنون 4 ماده این طرح در صحن کمیسیون بررسی شده است و پیش بینی می شود که روند کامل این طرح حداقل ۳ یا ۴ ماه دیگر، به طول بیانجامد و پس از آن به صحن ارائه تا به رای گذاشته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در مجموع پیش بینی ما این است که این طرح یک سال دیگر در صحن مجلس بررسی شود.

به گفته قاضی زاده هاشمی اصل این مساله که انحصار صوت و تصویر فراگیر باید در اختیار صدا و سیما باشد تعیین تکلیف شده، اما در رابطه با تعریف صوت و تصویر فراگیر، استعلامی از شورای عالی فضای مجازی کرده ایم و منتظریم که پاسخ دهند تا در متن طرح بگنجانیم.

وی در پایان با اعلام اینکه؛ یکی از این نکات هیات امنایی شدن اداره صدا و سیما است اظهار کرد: پیشنهاد عده ای از نمایندگان بر این مبناست که ساز و کارهای نظارتی باید از طریق این طرح و تقویت اختیارات شورای نظارت بر صدا و سیما افزایش یابد تا در این راستا تعریف دقیق صوت و تصویر فراگیر و حق انحصار آن و نحوه کارکرد صدا و سیما در فضای مجازی مشخص می شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری ایسکانیوز، تاریخ انتشار: 6تیر1397 ، کدخبر: 958686،www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
فقط امیدوارم که از خودشون ناظر نگیرید که بخواد بر روی این ها نظارت کنه! صدا و سیمای ما یکی از عوامل نفرت مردم از اوضاع جامعه ماست! به معناس واقعی ننگ ماست!
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
هیچ وقت صدا و سیمای ایران به این بدی نبوده و الان داره ابروی مملکت رو در سطح کجان میبره
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین