پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
آقای دادستان تهران در یک جلسه ای که ما خدمتشان بودیم، بعد از جلسه من را خواست و خصوصی گفت که خیلی رئیس قوه ناراحت شده از این اتفاقی که افتاده و دستور رسیدگی داده است.
شعارسال: در همایش سراسری قوه قضائیه آیت الله آملی لاریجانی به اشاره به برخورد بد با برخی از مدیران اجرایی و محترمین نسبت به این گونه رفتارها هشدار داد و از ماموران خواست تا بین مدیران اجرایی و تبهکاران فرق بگذارد. چندی پیش مدیر مسئول روزنامه شرق به خاطر یکی از مطالب این روزنامه به مشهد احضار شده بود و طبق گفته های این مدیر مسئول برخورد بدی با وی در روند قضایی صورت گرفته بود. با توجه به سخنان دیروز آیت الله آملی گفتگویی کوتاه با مهدی رحمانیان درباره این سخنان و بازداشت وی داشته ایم که در ادامه خواهد آمد:


دیروز رئیس قوه قضاییه بحثی مطرح کرد مبنی بر نوع برخورد با افراد محترم و مدیران اجرایی در روند قضایی داشت. این اظهار نظر را چطور ارزیابی می کنید. برخی معتقدند که یکی از مصادیق این حرف در رابطه با شما و آن اتفاقی است که در مشهد برای شما رخ داد.نظر شما چیست؟

این هم می تواند مزید بر علت باشد. اما فکر می کنم اولین آدمی نیستم که دستبند و پابند بهش وصل کردند. یعنی آدم غیر از سارقین و ... ولی به هر حال این نشان دهنده اشراف ایشان به مسائل است و صداقت ایشان را می رساند که رسما اعلام می کند. اما من اعتقادم این است که حالا که ایشان همچین اعتقاد و دیدگاهی دارد این را در قالب یک بخش نامه اداری به تمام دستگاه ها اعلام کند و یک هیئتی را هم مامور بررسی و کنترل این گونه موضوعات، حالا نه این موضوع خاص، این گونه موضوعات کند که اصلی که مورد تایید ایشان است تصویب کند و در صورت لزوم برخورد هم کند.

نحوه برخورد دستگاه قضایی افرادی که با شما در این مورد سروکار داشتند چطور بود؟

آقای دادستان تهران در یک جلسه ای که ما خدمتشان بودیم، بعد از جلسه من را خواست و خصوصی گفت که خیلی رئیس قوه ناراحت شده از این اتفاقی که افتاده و دستور رسیدگی داده است.

به نوعی دلجویی کردند از شما؟

اصلا بحث شخصی به نظر من نیست. من هم آن مسائلی که مطرح کردم واقعا مساله شخص من نبود، یک مساله ای بود که باید حل می شد. از لحاظ شخصی که لطف داشتند و هم تقبیح کردند اینها را و هم رسیدگی و برخورد می شود احتمالا. ولی مساله این است که وقتی رئیس قوه قضائیه در این سطح واکنش نشان می دهد و در یک قالبی که عمومی و رسانه ای شود نشان دهنده صداقت است. اما این نیازمند یک مکانیزم و سیستمی هست که کنترل هم شود و همچین اتفاقی تکرار نشود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری تحلیلی فردا، تاریخ انتشار: 6تیر1397 ، کدخبر: 836709،www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
همین نشون میده که انچنان که باید روحیه نقد پذیری در روسای قوا وجود نداره! خب ایشون در این سمت هر حرفی زده باشه باید درک میشد از سوی ایشون! امیدوارم بلایی سر ایشون نیاد!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین