پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۵۱۰
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
پارک علم و فناوری یزد اخیراً به سوی توسعه فعالیت های عمرانی حرکت کرده و هرچند این کار لازم هم بود اما باعث شده از مسائل دیگری باز ماند.

شعار سال: تجاری سازی دانش و تبدیل ایده به کسب و کار دانش بنیان، کمک به رشد شرکت های دانش بنیان در مرحله شروع، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای به شرکت های دانش بنیان، ارائه تسهیلات اعتباری و مالی، ارائه خدمات حقوقی، بازاریابی و صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان، ارائه خدمات اداری، پشتیبانی و آزمایشگاهی از جمله مهمترین وظایفی است که به پارک های علم و فناوری نسبت می دهند.

با این وجود برخی از موسسان شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری یزد معتقدند، این مجموعه علی رغم تمامی اقدامات مثبت و تسهیلاتی که ارائه می دهد هنوز فاصله زیادی تا انجام صحیح و کامل تمام وظایف محوله دارد.

طبق گفته این افراد پارک علم و فناوری یزد در ارائه خدمات پیش بینی شده از جمله خدمات بازار ( بازاریابی، بازار سازی و بازار شناسی) درست عمل نمی کند. با مراجعه به سایت پارک علم و فناوری یزد مشاهده می کنیم که این مجموعه متعهد شده 25 مورد خدمت را به موسسات دانش بنیان ارائه دهد.

این موارد شامل: 1-فضا برای استقرار شرکت 2- تأمین تأسیساتی مثل آب، برق، گاز، سرمایش و گرمایش، مخابرات، اینترنت، وایرلس، دیتاسنتر و ..... به صورت مجتمع 3- آموزش های تخصصی 4- مشاوره 5- منتورینگ 6- بهره گیری از تسهیلات مندرج در قانون 7- حمایت های مالی 8- کمک به انعقاد قراردادهای تجاری 9- برند پارک 10- هم افزایی ناشی از کنار هم قرارگیری شرکت های فناور 11- دسترسی به مقامات کشوری و لشگری 12- خدمات بازاریابی 13- خدمات مالکیت فکری و ثبت اختراع 14- دسترسی به فن بازار 15- دریافت مجوز فناوری که پیش نیاز بهره گیری از سایر تسهیلات مندرج در قانون است. 16- تأمین فضای کارگاهی 17- تأمین فضای آزمایشگاهی 18- تأمین سالن کنفرانس و اجتماعات 19- رستوران 20- کافی شاپ 21- فضای VIP 22- بانک 23- پست 24 کمک به دسترسی به مجامع صنفی 25- خدمات رفاهی و ورزشی است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری یزد رسا، تاریخ انتشار 6 تیر 97، کد مطلب: 145438، www.yazdrasa.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین