پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۵۱۴
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
معاون امـور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگـان از تعیین تکلیف واحـدهای تحت‌تملک بانک‌ها در بخش‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و صنایع‌دستی در استان هرمزگان خبر داد.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، سهراب رضوانی در یکصد‌و‌شصت و دومین جلسه کمیته کارشناسی تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: حسب دستور رئیس‌جمهوری، به‌زودی این بنگاه‌ها تعیین تکلیف می‌شوند و واحدهایی که مستعد هستند در سـال مزین به شعار حمایت از کالاهـای ایرانی به چرخه اقتصاد کشور باز‌می‌گردند.

وی افزود: احیای واحدهای تملک شده توسط بانک‌ها می‌تواند ظرفیت تولیدی و سرمایه‌ای استان را در شرایط کنونی اقتصادی بهبود ببخشد و امید است سریع‌تر شاهد تعیین تکلیف و بازگشت واحدهای مستعد به چرخه تولید و اشتغالزایی در استان باشیم. معاون امور صنایع سازمان با تاکید مجدد از بانک‌های عامل خواست واحدهای تولیدی را بدون هماهنگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تملیک نکنند و قبل از اجرای هرگونه اقدام اجرایی با دستور کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید انجام گیرد. بر این اساس مقرر شد بانک‌ها فهرست واحدهای تملیک شده را به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طی فرمت ارائه‌شده از سوی دبیرخانه اعلام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 6 تیر 97، شماره: 3405605


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین