پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۵۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد، تروریست‌های داعش و جبهه النصره با حمایت آمریکا و اسرائیل در سوریه حضور دارند.
شعارسال: به نقل از سایت النشره، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت: استفان دی‌میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه فراموش کرد که مبارزه با تروریسم در سوریه در اولویت است و برخی اعضای شورای امنیت در داده هایشان تصویر نادرستی از حقیقت اوضاع در سوریه ارائه دادند.

جعفری در جلسه شورای امنیت عنوان داشت، تروریست‌ها از منطقه اردوگاه الرکبان و پایگاه التنف آمدند و به دو شهر در جنوب سوریه حمله ور شدند. در نتیجه ارتش عربی سوریه حق دارد که از مردم خود دفاع کند.

وی گفت: ما تعجب می کنیم که برخی اعضای شورای امنیت عملیات ضد تروریستی ارتش سوریه در جنوب این کشور را تجاوز می‌خوانند و در عین حال خواهان حمایت از گروه کلاه سفیدها وابسته به گروهک تروریستی جبهه النصره هستند.

جعفری تصریح کرد: گزارش دبیر کل، جنایات اسرائیل و تجاوزات مکرر آن به خاک سوریه از جمله حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه الفصل و در راس آن تروریست‌های داعش و جبهه النصره را نادیده گرفته است .


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری شفاف ، تاریخ انتشار: 7تیر1397 ، کدخبر: ۴۶۳۵۱۶،www.shafaf.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
ا.ف75
بعضی موضعات مثل حمایت آمریکا از داعش بدیهی هستند اما اینکه تفکر جهانی نسبت به این مسئله چطور فکر می‌کنند بسیار مهمتر از خود موضوع است این که ما نتونستیم در زمینه رسانه ای به اندازه آنها موفق عمل کنیم نشانه ضعف ماست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین