پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۵۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
نماینده سازمان سنجش در استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز رقابت‌ داوطلبان کنکور و آزمون سراسری، ۱۵ هزار داوطلب استان بوشهر در ۵ رشته با هم رقابت می‌کنند.

شعار سال: پرویز حاجیانی در حاشیه برگزاری کنکور سراسری در استان بوشهر از آغاز رقابت برای آزمون ورودی دانشگاه‌های سراسری خبرداد و اظهار داشت: رقابت برای آزمون ورودی دانشگاه‌های سراسری در سال 97 از صبح پنجشنبه به صورت همزمان در سراسر کشور از جمله استان بوشهر آغاز شد.

وی با بیان اینکه 15 هزار و 341 متقاضی در 11 شهر استان بوشهر به رقابت می‌پردازند گفت: پنج هزار و 363 داوطلب از بوشهر در دانشگاه خلیج فارس در این آزمون سراسری شرکت کرده‌اند که یک‌هزارو 978 مرد و 3 هزار و 385 زن هستند.

نماینده سازمان سنجش در استان بوشهر با بیان اینکه 64 درصد از شرکت کنندگان در کنکور سراسری در استان بوشهر خانم‌ها هستند خاطر نشان کرد: در آزمون سراسری استان بوشهر 36 درصد آنان آقایان و 64 درصد بانوان تشکیل می‌دهد که در 11 حوزه امتحانی شرکت می‌کنند.

حاجیانی با بیان اینکه کنکور سراسری در پنج گروه آزمایشی برگزار می‌شود گفت: همزمان با آغاز رقابت‌ داوطلبان کنکور و آزمون سراسری، چهار هزار و 108 داوطلب در گروه‌های آزمایشی ریاضی‌فیزیک و انسانی در استان بوشهر شامل 2207 داوطلب در علوم انسانی و 1901 داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک صبح امروز با هم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه کنکور سراسری تا فردا در حوزه‌های امتحانی 11 گانه استان بوشهر ادامه دارد خاطر نشان کرد:بعد از ظهر امروز 1008 نفر در رشته هنر با هم رقابت می‌کنند.

نماینده سازمان سنجش در استان بوشهر با اشاره به رقابت هشت‌هزار و 300 داوطلب گروه علوم تجربی در استان بوشهر بیان کرد: فردا علاوه بر رقابت هشت‌هزار و 300 داوطلب گروه علوم تجربی، یک‌‌هزار و 924 داوطلب در رشته زبان‌های خارجی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 تیر 97، کد مطلب: 1762645، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
این کنکور سراسزی خواب رو از نوجوانان 18 ساله گرفته و باعث م اس و .... در بین دختران و پسران می شوچد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین