پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۵۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
‌استاندار اردبیل گفت: با توجه به اولویت توسعه گردشگری استان، جهاددانشگاهی باید ما را توسعه توریسم سلامت و پزشکی آبدرمانی کمک کند.

شعار سال: اکبر بهنامجو ‌با اشاره به فعالیت‌های خوب جهاد دانشگاهی در سطح ملی و استانی به عنوان یک نهاد انقلابی و ارزشی اظهار کرد: در کنار همه فعالیت‌های مؤثر این نهاد در استان اردبیل، به همت جهاد دانشگاهی و براساس مطالعات و پژوهش‌های انجام گرفته، کار خوبی در حوزه توسعه و فرآوری گیاهان دارویی در اردبیل آغاز شده است و به یقین نتایج قابل قبولی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت‌‌های خوب تحقیقاتی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان اردبیل در مورد محصول فندق و سیب‌زمینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما در هر دو محصول، تولیدات کیفی مناسب و به وفوری داریم قطعا جهاددانشگاهی با سرمایه‌گذاری روی این دو محصول کشاورزی می‌تواند به راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی آن کمک کند.

استاندار اردبیل این اقدامات را در مسیر افزایش بهره‌وری تولید و ارتقاء ثروت فعالان این بخش دانست و بیان کرد: در این دو حوزه پروژه‌های مشترکی با حضور جهاد دانشگاهی و جهاد کشاورزی در استان اردبیل پیگیری خواهد شد و ما این اقدامات و فعالیت‌ها را به خوبی رصد می‌کنیم.

بهنام جو همچنین به اهمیت توریسم سلامت و پزشکی آبدرمانی در استان اردبیل به عنوان قطب گردشگری کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به همجواری با کشور جمهوری آذربایجان، ما می‌توانیم با ایجاد مراکز درمانی و مجموعه‌های آبدرمانی مدرن و پیشرفته، در کنار درمان بیماران به افزایش ورودی گردشگران داخلی و خارجی کمک کنیم که جهاددانشگاهی باید در این بخش، یاریگر ما باشد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 7 تیر 97، کد مطلب: 723014، www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ف75
همه باید دست به دست هم دیگه بدن برای صنعت توریسم تلاش کنن واقعا! امروزه در جهان هیچ کاری بدون همکاری نهاد های وابسته و غیر وایسته عملی نمیشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
همیشه هم نباید جهاد باشه خب یکم به این بنده خداها پول بدید
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
هر سازمانی اگر میتونه بایدبیاد وسط میدون و این صنعت رو از نو احیا کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین