پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
استاندار اصفهان شور و نشاط مردم در همه جای کشور را نمونه‌ای از انسجام آنها دانست و گفت: مسئولان در زمینه ایجاد نشاط اجتماعی کوتاه نیایند و با توجه به اوقات فراغت قشر بزرگ جامعه برنامه‌ریزی کنند.

شعار سال: محسن مهرعلیزاده در آیین افتتاحیه برنامه های شهرداری اصفهان در هفته مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: از زمان استقرار دوره پنجم شورای شهر و شهردار جدید شاهد برنامه‌های نشاط آور در سطح شهر بوده‌ایم که امیدواریم استمرار یابد.

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان دارای بینش‌های اساسی و مهم است، ادامه داد: نشاط اجتماعی یکی از راهکارهای پیشگیری از اعتیاد است. باید فرصت خندیدن را برای مردم ایجاد کنیم و نباید این فرصت را از مردم گرفت.

وی گفت: به مسئولان توصیه می‌کنم با مطالعه دقیق بر روی باورهای مردم و با دقت سرمایه‌گذاری کنند. در این زمینه‌ها مسئولان کوتاه نیایند و با توجه به اوقات فراغت قشر بزرگ جامعه برنامه‌ریزی های موثر و پر محتوا داشته باشند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 7 تیر 97، کد مطلب: 722886، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
ا.ف75
انقدر فشار میاد به این مسئولین تو نشاط ایجاد کردن برای مردم که حد نداره واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین