پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
استاندار کردستان بر ورود هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشور و مشارکت با بخش خصوصی در این استان تاکید کرد.

شعار سال: بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در دیدار رئیس صندوق بازنشستگی کشور، ظرفیت‌ها استان برای سرمایه گذاری را برشمرد و گفت: کردستان دارای پتانسیل‌های فراوانی است که در صورت توجه به آن می‌تواند تحولات مهم و اساسی در بخش اقتصادی ایجاد کند.

وی با درخواست از رئیس صندوق بازنشستگی کشور برای سفر تیم اقتصادی و هلدینگ سرمایه‌گذاری این صندوق به این استان اظهار داشت: کردستان در بخش محصولات باغی، معدنی، شیر و آبزی ‌پروری مستعد است و این حوزه‌ها می توانند زمینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشند.

مرادنیا با بیان اینکه همجواری با اقلیم کردستان عراق و بازار آن می تواند زمینه‌های صادراتی مناسب برای تولیدات کشور و استان باشد، افزود: این استان با اقلیم کردستان عراق روابط دیرینه عمیق فرهنگی دارد و شایسته نیست با این همه روابط، بازار اقلیم در اختیار ترکیه و دیگر کشورها باشد.

استاندار کردستان در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به تصویب منطقه آزاد بانه و مریوان تاکید کرد: با اجرایی شدن منطقه آزاد بانه و مریوان ظرفیت های بسیار خوبی برای صادرات و شرکت‌های سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود که امیدوارم صندوق بازنشستگی کشور با توجه به توان مالی خود در این بخش‌ها ورود کند.

جمشید تقی‌زاده رئیس صندوق بازنشستگی کشور نیز قول مساعد داد در چند روز آینده زمینه‌ها و بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری در کردستان با حضور کارشناسان اقتصادی استان و صندوق بازنشستگی کشور بررسی شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 7 تیر 97، کد مطلب: 722945، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
سرمایه گذاری در این استان بسیار ناچیز بوده است به خصوص سرمایه گذاری های خارجی
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین